Als ik dat interessant zou vinden had ik wel aan Lex gevraagd of ik z'n blok kon kopen.
Maar dat heb ik dus niet gedaan .. integendeel .. ik bood mijn auto tekoop aan
Ja de auto komt inderdaad bij Jan Dekker vandaan hele aardige gast maar wil niet onderhandelen jammer genoeg voor mij maar hij had sterke argumenten vind maar eens een BRM met deze kilometers voor minder geld en die wist ik niet.
Ja Dennis een vvceetje in de 400 rijd best lekker hoor.
maar ik ben al in onderhandeling over het motorblok en zoals ik had geschreven wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Ik ben er erg blij met dat gepimpte interieur DIKDIKDIK alleen moet de leer weer schoon gemaakt worden er zit een of ander vet op wat het super glad maakt mijn meisje kon op de achterbank het bochtenwerk niet helemaal bij houden ( blauweplekken ) ach dat gaat vanzelf weer over
We zijn net weer door de thomassentunnel gereden en nog even op de muren gelet maar die hyundai is al buiten de tunnel tegen de linkermuur gereden je ziet de blauw/zwarte sporen goed zitten, de bandensporen zijn weg maar de plekken waar we met de velg en de achterkant de muur geraakt hebben zie je onder aan de tunnel aan de linkerkant goed.
Ivm de slapeloze nachten en de drukte op mijn werk heb ik vandaag maar even gebeld naar Jan dekkers dat ik de auto graag op woensdag ochtend wil komen halen ipv vrijdag.
ik kan ook echt niet wachten totdat ik mijn nieuwe ZS kan halen (waarschijnlijk zaterdag).
Vette kar man die BRM; heb er ook nog ff ingezeten, de dealer waar ik mijn nieuwe ZS kocht heeft er ook eentje staan. Echt een hele geile kar
BTW, ben blij dat jullie er zonder kleerscheuren vanaf zijn gekomen en om Cruijff te citeren: "snuif..., elluk nadeel heb ze voordeel"
C Ya
Pete
2005 MG ZS160VVC (aka Gimz)
1973 MG BGT (aka Maddy aka "The Lady")
Ga nie lukken Lex, de kentekens zijn nog niet binnen
Och, zaterdag komt eigenlijk wel goed uit, kost me geen vrije dag en ik kan lekker alle tijd nemen. Die kleine van mij gaat gezellig mee dus kan hij daar lekker Rovers en "djimsen" kijken :P
Heel veel plezier met je BRM!
C Ya
Pete
2005 MG ZS160VVC (aka Gimz)
1973 MG BGT (aka Maddy aka "The Lady")