Verlichting verwarmingsknop middenconsole

414 416 418 420 45
Plaats reactie
Jmrules

Verlichting verwarmingsknop middenconsole

Bericht door Jmrules »

Olá allen,

Ik zag een topic voorbij komen waar besproken werd hoe het met de verlichting van de klokken zit bij een 420. Mijn probleem is dat één van de 4 ? lampjes van de 3 knoppen van het middenconsole defect is. Omdat ik toch een nieuw middenconsole heb gemaakt en alles er af lag dacht ik: dat veranderen we even...... niet dus.

het hele gedeelte met de 3 "schakelaars" (dus stand ventilator, warme/koude lucht, waar komt de lucht uit-knop) kun je met 4 schroeven makkelijk losmaken als je middenconsole er al af ligt. Probleem is dat je dit deel niet ver terug kan trekken omdat deze met een kabel vastzit (geen stroomkabel maar een soort remkabel voor het afregelen van warme/koude lucht) Als die kabel los is moet het makkelijk uit elkaar te halen zijn maar mijn probleem is: Ik krijg die kabel niet los??? Iemand dit toevallig eerder gedaan??
Marc_1980

Bericht door Marc_1980 »

In een verleden de lampjes aleens vervangen.
Volgens mij zit de "handremkabel" met een soort van Ty-rap aan het chassis vast. Dan krijg je net wat meer speling. Ook het verwijderen van de asbak en het opbergvakje kan handig zijn. Weet nog wel dat ik er toen lang over heb gedaan om het netjes voor elkaar te krijgen.
Succes!

Marc
Jmrules

Bericht door Jmrules »

Marc_1980 schreef:In een verleden de lampjes aleens vervangen.
Volgens mij zit de "handremkabel" met een soort van Ty-rap aan het chassis vast. Dan krijg je net wat meer speling. Ook het verwijderen van de asbak en het opbergvakje kan handig zijn. Weet nog wel dat ik er toen lang over heb gedaan om het netjes voor elkaar te krijgen.
Succes!

Marc
Hmm, ik dacht dat de kabel gewoon heel kort was. het eerste wat ik mezelf afvroeg: Hoe hebben ze het dan IN elkaar gekregen. Nog maar een keertje kijken dan. MBT de asbak: het hele middenconsole moet er uit :|
Marc_1980

Bericht door Marc_1980 »

hmm...

het is al weer ff geleden. Het kan best zijn, dat ik toen de hele middenconsole uit had liggen. volgens mij heb ik dat toen gecombineerd met het inbouwen van een nieuwe car-kit..
Plaats reactie