Hoi,
Ik was van plan om zelf wat te experimenteren met wat buizen en een filter, ik heb nu een K&N inlegfilter maar ben er niet echt tevreden over.
Duurd echt uren voordat ik goed doortrek in ze 5.
Weten jullie welke buizen ik dan moet kopen met welke diamater ? Misschien weten jullie ook een opstelling van hoe en waar je de koude lucht vandaan kan halen, heb ook een airco dus vooraan heb ik niet echt plaats.
Mijn oog was ook gevallen op een green air filter omdat de kleur ook bij me auto past, is het wat of zijn er betere filters ?
Moet ook nog een mooi geluidje maken, weet dus niet echt of er verschil in filters zit.
Diameter filterbuis aansluiting
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
De buitendiameter van de gasklep is 70mm als ik me niet vergis(dit is zowel voor de 48mm als de 52mm als ook de 58mm)
Ik heb zelf een Green Filter, en die voldoet prima, een ander geluid dan een K&n schijnt, maar evenveel(weinig) restrictie, en dus gelijke flow naar de motor. Ik heb een universele k5.70 taps toelopende cone, ze hebben een hele catalogus waar je zelf je filter uit kunt zoeken.
Ik heb zelf een Green Filter, en die voldoet prima, een ander geluid dan een K&n schijnt, maar evenveel(weinig) restrictie, en dus gelijke flow naar de motor. Ik heb een universele k5.70 taps toelopende cone, ze hebben een hele catalogus waar je zelf je filter uit kunt zoeken.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!