Wie rijd er 600/ 800/ 75

618 620 623 820 825 827
qmelvin

Bericht door qmelvin »

Ik heb helaas maar 1 :cry: ROVER

een ROVER 620 SI 2.0 16v 132 pk bj 1995 90.000 km British racing green, sportuitlaatje en een vette (originele) kofferbakspoiler.

maar ik ga straks voor de 75, absoluut
itmustbejock

Bericht door itmustbejock »

Rover 600 ti 224 bhp on my red one

On the silver 1 thats just had an engine rebuild with steel rods and pistons and a t28 turbo , after i blew her up 2500 euros later..repair bill ...... :shock: ........ the water pomp went last nite so im just waiting for that and my new motor management then im hoping to have one of the fastest rovers in the nederlands!!!!!

Will be gud to drive her again :D
tijntje

ready 4 tuning

Bericht door tijntje »

Ik ben nieuw hier, ook een rover is nieuw voor mij. rijd in een 620i met maar 116 pk, ik vraag me trouwens af waarom de 620si 130 pk heeft met zelfde blok?! ik wil m'n blok gaan tunen maar er zijn beperkingen ivm lpg.
Ben bezig met custom deurbakken, en dvd speler en 18 cm scherm. Verder ligt er binnenkort een mooi uitlaatje onder en voor de rest ben ik nog op zoek.

Dusss als je mooi spul hebt liggen voor m'n 620i dan hoor ik het wel!

martijn
Dennis

Re: ready 4 tuning

Bericht door Dennis »

tijntje schreef: ik vraag me trouwens af waarom de 620si 130 pk heeft met zelfde blok?!
Ik weet het niet, maar als ik op autoweek.nl kijk, dan vind ik bij de si een iets hogere compressieverhouding dan bij de i...
tomcat katertje

en toen waren het er 3:-)

Bericht door tomcat katertje »

m'n vriendin heft net haar donkerblauwe 45 1.6 club opgehaald (nov '00) > mooie auto:-)))
zelf rij ik in een '95 220 coupe (racing green)
en dan is daar weer de '95 827 coupe, die nu dus toch wegmoet:-(((
iemand interesse???
avdwerf

Bericht door avdwerf »

Rover 600 2.0Di uit '99 met 119.000 km

nog niet veel aan veranderd maar komt nog wel :D
roverdude

Bericht door roverdude »

600 Sdi van '98,
donkerblauw,
105pk, nu nog iemand vinden die er een chip kan infoefelen. Dan zou hij op +/-130 pk komen.
verder nog leder, airco en trekhaak.

Greetz roverdude
Junktroep

Bericht door Junktroep »

een 600I uit '96 116PK geloof ik en 84k op de teller
valt een 600i eigenlijk te tunen?
pagan
MG-R Freak

Bericht door pagan »

roverdude schreef:105pk, nu nog iemand vinden die er een chip kan infoefelen. Dan zou hij op +/-130 pk komen.
Dit hebben een paar mensen me al afgeraden. Zelfs als t blok nog niet veel km heeft zou t r niet tegen bestand zijn? Maar ik zelf kan t niet inschatten.

Grtz, Pagan
Afbeelding
roverdude

Bericht door roverdude »

pagan schreef: Dit hebben een paar mensen me al afgeraden. Zelfs als t blok nog niet veel km heeft zou t r niet tegen bestand zijn? Maar ik zelf kan t niet inschatten.

Grtz, Pagan
Het is niet de bedoeling om er dan mee te beginnen sprinten. Ik heb ergens gelezen dat je met een chip het max koppel al vanaf 1750tr/min beschikbaar zou hebben. Nu is het pas op + 2000tr/min en dat vind ik vrij laat. Het is net alsof ik volledig opnieuw moet leren rijden want hij heeft een erg appart motorkarakter. (vergeleken met een slopel astra TD en een citroen berlingo 1.9D :lol: )

Greetz roverdude
mart

Bericht door mart »

ik weet mijn pk's niet kan ik die op die tuning day testen
Anton
MG-R Freak

Bericht door Anton »

Ja, die kan je daar laten testen. Als je de link had aangeklikt in het bestaande topic, dan had je kunnen lezen dat het je dan 35 euro kost.

p.s. het lijkt me niet nodig om in 4 verschillende topics te posten over ITD. En al helemaal niet in Club Meeting, aangezien dat een fotoalbum is.
Wacht dus gewoon rustig af tot je een antwoord krijgt.
mart

Bericht door mart »

oke bedankt was niet verkeerd bedoeld maar ik ben er nu net pas bijgekomen maar ik wil er graag heen
Cees

Weer FF terug naar het 'juiste' onderwerp: wie rijdt er...

Bericht door Cees »

... sinds vier weken al weer rij ik elke dag tussen N'gein en Scheveningen in een 827si, zwart, uit 1994. alleen een CD wisselaar en Carkit ingebouwd, verder helemaal origineel. 169pk, 16 inch lichtmetalen wielen. Kom onderweg niet veel Rovers tegen :cry: , maar wel weer in Den Haag :D De Rover heb ik in Duitsland gekocht (scheelt weer een hoop euri's), maar mocht bij de RDW toch nog flink bijtellen aan BPM :evil:
Hennerie

Bericht door Hennerie »

ik rij een rover 618i uit 1997
The Flying Dutchman
MG-R Freak

Bericht door The Flying Dutchman »

Beter laat dan nooit. ;)

820Si uit '97.
Job.

'73 P5B Sal. Zirkon/Silverbirch
'95 827 Coupe Carribean
'97 820Si LE Charcoal