c.v. overleden?

214 216 218 220 25
Plaats reactie
Gerald-17
MG-R Core
Contacteer:

c.v. overleden?

Bericht door Gerald-17 »

hmm heb weer n probleempje, ik vanmiddag mijn auto uitstappen, hoor ik de centrale deurvergrendeling afgaan, dus ik nog es de deur dicht, en weer open, en weer t zelfde, ik snap er niks van, maar het is nu al zover dat de hele c.v. het niet meer doet, weet iemand er een oplossing voor?
Groeten, Gerald.
Mista T
MG-R Core

Bericht door Mista T »

Misschien is er een zekering doorgebrand
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!

DAMN! You must be kidding!

filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
Gerald-17
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

R220 schreef:Andere kachel kopen? Centrale verwarming.... hmmm heerlijk ;)

Oh je bedoelt dat niet?

Is je batterij van je zendertje niet gewoon op?
is n mk2, zonder afstandbediening, en jah als er een zekering kapot is, waarom begint ie dan te spoken als je de deur open / dicht doet?
iemand enig idee?
Groeten, Gerald.
tummeke

Bericht door tummeke »

Eerst ff af laten koelen.. Ik heb ook wel es dat ie soms even flippert ofzo.. Maar na een tijdje rust doet ie t dan weer wel..

Anders ff goed luisteren of je uberhaupt nog iets hoort als je hem open wilt maken.. Uitzoeken of het dus aan de motoren ligt of aan je elektronische unit..
Gerald-17
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

ik hoor nu ook geen motortje meer zal wel aan het elektrische gedeelte liggen, ben beneiuwd, als het binenkort een beetje beter weer is, en ik tijd heb, sloop ik de duerbekledeing er wel een keertje af, kijken of er dan meer te zien is..
garage wacht ik nog even mee, de apk heeft me ook al weer nieuwe remblokjes gekost, en t zit me nu niet erg breed eigenlijk...
speed

Bericht door speed »

Ik zou eens kijken of de stekker die in de deur binnengaat niet geroest zit. niet veel werk en toch het proberen waard.
speedfreax

Bericht door speedfreax »

heb het ook eens gehad, bij de benzinepomp. Het euvel..., een verotte kabelboom. Hij was geknakt bij de achterklep. Dit was een dure reparatie, maar schijnt vaker voor te komen.
Roverforever
MG-R Freak

Bericht door Roverforever »

heb het zelde probleem gekend met een Rover 620i: 17000BEF
1988 Rover Vitesse & 1994 Rover 620i & 1994 Rover 827Si Coupé & 1995 Rover 827Si Saloon & 1998 Rover 620Si & 2003 Rover 45 1.8 & 2005 MG ZT CDTi+ & 2003 Rover 75 CDTi Tourer & 2004 Rover 75 4.6 V8 RHD & 2015 Volvo V70 T4 Nordic full option
roverdude

Bericht door roverdude »

speed schreef:Ik zou eens kijken of de stekker die in de deur binnengaat niet geroest zit. niet veel werk en toch het proberen waard.
Heb ik ook voorgehad op mijn coupe. het alarm ging soms af als ik de deur opendeed met de sleutel. De stekker zat los.

Greetz roverdude
Plaats reactie