Lekkage, passagierskant vloer zeiknat

414 416 418 420 45
Plaats reactie
Erol

Lekkage, passagierskant vloer zeiknat

Bericht door Erol »

Laatst na een behoorlijke regenbui, was mijn vloer aan de passagierszijde zowel voor als achter door en door nat.
Ik heb dit al een keer eerder gehad en toen werd mij gezegd dat het door de airco kwam. Dit maal was het weer raak en ik zag dat het door de vloer heen door mijn matten heenkwam, de deur aan de passagierszijde zit het hoekje van het rubber los ( dit heb ik inmiddels vastgezet) maar ik heb toch het vermoeden dat het niet via dat gedeelte is binnengekomen, omdat het naar mijn idee veel te veel water is om via zo'n kleine opening te zijn binnengekomen (omdat mijn deur ook helemaal droog was) en ik heb dus ook nog nooit een druppel binnengehad in de wasstraat. Heeft iemand hier ook een slechte ervaring mee ( rover 420 hatchback) en wellicht een idee waar ik nog meer kan zoeken?
Mista T
MG-R Core

Bericht door Mista T »

volgens mij zit er bij een 400 ook een doorvoer voor eventuele kabels naar binnen, dit is een rubber dop, die achter je handschoenen kastje uitkomt.. Als je de motorkap open doet, en dan aan de bijrijders kant kijkt, zul je iets van een ovale dop zien zitten, misschien dat deze niet goed aansluit
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!

DAMN! You must be kidding!

filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
Erol

Bericht door Erol »

gechecked, dat is t nie
Plaats reactie