827 Coupe schokdempers

618 620 623 820 825 827
Plaats reactie
vincent

827 Coupe schokdempers

Bericht door vincent »

Hallo,

Ik moet bij mijn 827 Coupe de schokdempers gaan vervangen, maar wil eigenlijk dan meteen iets aan de hoogte en wegligging van het schip doen. Ik ben (op de website) wel gecharmeerd van de moto build spullen. Heeft er iemand ervaring hiermee, of heeft iemand een goed voorstel?

De auto mag niet al te laag worden. Ik moet er wel mee kunnen rijden, dus de 35-40mm die moto build claimt? Is dat juist en is daarmee nog goed over een drempel te komen ?

Met groeten, Vincent van Montfort
Gebruikersavatar
Mark16v
MG-R Freak
Berichten: 2954
Lid geworden op: za dec 14, 2002 7:18 pm
Woonplaats: Spijkenisse

Bericht door Mark16v »

Hoi en welkom! :)

Moto-build wordt door de engelse roverfans niet zo goed beoordeeld, volgens mij zijn de spullen niet echt slecht maar de service schijnt wel aardig beneden peil te zijn. Wat voor merk zijn die spullen?
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Gebruikersavatar
Striker
MG-R Freak
Berichten: 4729
Lid geworden op: ma feb 24, 2003 1:49 am
Woonplaats:
Locatie: Dordrecht

Bericht door Striker »

De service van Moto-Build is idd belabberd. Ze reageren niet of pas na weken op email en je kan vaak heel lang op je spullen wachten.
Er zijn vast wel andere zaken in Engeland waar je ze kan krijgen (probeer Roverdose of Banshee anders eens). Koni levert trouwens ook schokbrekers voor de 800 en die zijn bijna overal verkrijgbaar.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Dutch
MG-R Core
Berichten: 3387
Lid geworden op: vr aug 08, 2003 10:00 am
Woonplaats: Hengelo (ov)

Bericht door Dutch »

Zie mijn reply op rovertech heb zelf ook een maand of 6 geleden rode koni's eronder gezet en bevallen super.

Ook is mijn 800 verlaagd voor 6cm en achter helaas maar 1cm gezakt.
Lekker kart in de bochten alleen met heel oneffen wegdek(lees kuilen)moet je heel rustig doen, maar wie mooi wil rijden....
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Afbeelding
Plaats reactie