Ander Alarm?

214 216 218 220 25
Plaats reactie
tummeke

Ander Alarm?

Bericht door tummeke »

Ik had eerst hier zo'n camco alarm liggen met remote start, blablabla...

Nu heb ik die toen verkocht omdat ik dacht dat t niet bepaald ging werken met de startonderbreker ed van het huidige alarm..

Maar nu vraag ik me toch af.. Is het niet mogelijk om een ander, geavanceerder alarm met ultrasoon en hellingshoek sensor ed in te bouwen?
Hoe gaat dat met de startonderbreker ed dan? En de afstandsbedieningen?
216cabrio
MG-R Fanatic

Bericht door 216cabrio »

Ik heb er een ander alarm op laten zetten maar dan zo laten inbouwen dat ik nog steeds beide alarmen onafhankelijk kan gebruiken. Ik kan er dus twee alarmen tegelijk opzetten, wel een veilig gevoel.
Voor jou moet het dus geen probleem zijn er een ander beter alarm op te laten zetten.
tummeke

Bericht door tummeke »

Maar dan moet je dus wel altijd 2 afstandsbedieningen bij je hebben ofniet?

Of kun je met de AB van je nieuwe alarm ook je deuren openen/sluiten en je onderbreker eraf halen?
216cabrio
MG-R Fanatic

Bericht door 216cabrio »

Yep, althans bij mij wel. Ik heb er altijd maar eentje bij me, alleen als ik mijn cabrio op een onveilige plek neerzet dan neem ik ze beide mee. Werkt perfect. Weet alleen niet zeker of dat bij een MK3 ook gaat lukken. Bij de MK2 springt de startonderbreker er niet automatisch op. Maar je kunt ook alarm systemen krijgen die je met de orginele rover afstand bediening kunt bedienen. Je gaat dan je eigen alarm als het ware uitbreiden.
tummeke

Bericht door tummeke »

Hmm.. Das zou wel een goeie tip zijn inderdaad.. Al is het andersom misschien nog beter.. De standaard AB is nou niet bepaald een elegant stuk design :P
Plaats reactie