Benauwde momenten!

214 216 218 220 25
Plaats reactie
tummeke

Benauwde momenten!

Bericht door tummeke »

Aaargh! Zet ik straks m'n auto thuis neer op de oprit.. Ik sluit em af..
Kom ik even later terug om er iets uit te pakken..

Dus ik druk op het knopje *open*... Auto gaat open.. Maar.. 1 Seconde later sluit ie weer net zo hard, uit zichzelf :!: af!
Ik nog eens open.. En WEER sluit ie af!

Toen had ik het dus écht wel even benauwd.. Want als je deur dicht zit, kun je dus écht nergens bij.. Paneel kun je er niet helemaal afhalen, want er zitten schroeven bij t dashboard die je zo niet los krijgt..

Heb ik uiteindelijk toch nog een stuk van het paneel los kunnen krijgen, aan de slot kant (thank god dat dit t ZR paneel was, want t rover 200 paneel zit daar ook nog es geschroeft met 2 schroeven vanaf de zijkant).

Wat bleek het nu te zijn?
Met het plaatsen van de deurpanelen van de ZR heb ik de "actuator rods" moeten verbuigen (die lopen vanaf je handvat binnenkant naar het mechanisme in de deur). Aan de passagierskant was dat perfect gegaan, maar aan mijn kant zat ie iets te strak..
Nu was deze keer bij het openen van de deur die klink niet helemaal goed teruggeveerd blijkbaar.. En wanneer je klink dus niet helemaal goed terug zit wil je deur niet meer van t slot!!

AAaaargh! :P Gelukkig na goed nadenken en kijken hoe het aan de andere kant werkte, heb ik dus kunnen maken.. Ook meteen maar even het stangetje wat beter gebogen..

Jullie zijn gewaarschuwd dus :P Pas op met t plaatsen van ZR panelen!
:mrgreen:
rover 216

Bericht door rover 216 »

Hehe, ik had wel u gezicht wille zien toen da vanzelf terug sloot :lol:

Alex
tummeke

Bericht door tummeke »

:mrgreen:

Dat was vast de World Press foto van 2005 geworden :lol:
artemis
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door artemis »

Gelukkig is het weer opgelost :lol:
tummeke

Bericht door tummeke »

Idd!

Anders was het ook aardig beschamend geweest als ik telkens via de passagiersdeur mn wagen in zou moeten kruipen tijdens Full Speed! :lol:
Plaats reactie