Afstandsbediening slecht

214 216 218 220 25
Plaats reactie
tummeke

Afstandsbediening slecht

Bericht door tummeke »

Hebben jullie dat ook? Dat je afstandsbediening slecht is geworden?

Ik kreeg vandaag mn deuren bijna al helemaal niet meer open op school.. Zelfs niet met de zender tegen t raam aangedrukt :P Uiteindelijk lukte t gelukkig toch nog wel en kon ik naar huis komen.. Ik dus meteen op zoek naar een nieuw batterijtje..

Eenmaal erin gezet werd het er niets beter op! Ik kon nog steeds maar vanaf hooguit een meter openen... Heb ik dus de andere AB gepakt die ik al reserve heb liggen (is zo goed als nieuw nog die), open ik ineens de deuren makkelijk vanaf een metertje of 10!

Denk dus dat de radiomodule in de zender een beetje versleten is geraak of iets, want aan de batterij lag het dus niet..
Had me dus eigenlijk een nieuwe batterij van 5 euro (jezus wat zijn de krengen duur!) kunnen besparen.. Maar goed, blij dat ik nu tenminste een goed werkende zender bij de hand heb!
HoRiZoN

Bericht door HoRiZoN »

ik heb mijne 25 van juni 2004 nieuw gekocht, en ik vond al toen dat het niet zo vlot gaat.
ene keer duwen gaat wel, en door ramen enzo gaat, maar niet van verre afstand, pas vanaf een meter op 6 a7 zoiets.
Ramses

Bericht door Ramses »

Bij de auto van me ma hadden we hetzelfde probleem. Daar hebben ze echter in/aan de auto iets verandert, niet aan de handzenders en probleem was opgelost.

Vraag me echter niet wat...
Horo

Bericht door Horo »

Ik heb hetzelfde gehad. Alleen bij mij was het een combinatie van een versleten accu en een lege batterij in bijde zenders. Auto wilde niet starten en kon met veel moeite de startonderbreker eraf te krijgen. Ik dacht dat het door de slechte accu kwam maar erna was het wel beter maar nog mager naar mijn mening. Andere batterij en weer als van ouds.

Nou ja dit geeft wel aan denk ik dat er vele factoren zijn die deze afstandbedieningen kunnen beinvloeden.

suc6 iig
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

het zou maar zo kunnen dat die batterij die ze ja verkocht hebben oud is, dat heb ik namelijk een keertje meegemaakt. betaalt je p.v.d. 5 euro voor zo'n pokkeding was dat ding leeg.

Ik kwam er alleen pas weken later achter, want ik nam aan dat de ab stuk moest zijn. Kost het weer 5 euro.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
tummeke

Bericht door tummeke »

Best Before 2010 ofzo stond erop ;)
Dus daar lag het vast niet aan..

Maar mn andere handzender doet t dus een stuk beter...
Plaats reactie