Schade door buschauffeur

214 216 218 220 25
Plaats reactie
Horo

Schade door buschauffeur

Bericht door Horo »

Volg goede moet op weg naar een bezichtiging van mijn as 17 velgen een aanrijding met een buschaffeur. Gelukkig zaten die velgen er nog niet onder. Ik denk die velgen er ook nog even niet komen tot de uitslag van de verzekering er is.

Ik zal al naast de bus toen hij zijn richtingaanwijzer uit deed om in te voegen (binnen de bebouwde kom). Ik zag alleen zijn voorste knipperlicht en kon onmogelijk nog stoppen. Gas geven dus en zoveel mogelijk naar links uitwijken maar ja daar reed ook nog een auto. Maar die eikel bleef maar optrekken en wilde de botsing niet voorkomen (hij vertelde dat hij me wel zag!). Hij dacht dat ik nog achter de bus reed en hem voorrang moest verlenen. Dan nog mag hij geen voorang nemen en mij aanrijden! Bovendien wist hij geen antwoord op de vraag hoe ik dan schade aan de achterzijde van mijn auto heb gekregen als ik nog niet naast zijn bus reed toen hij de richtingaanwijzer uitdeed (ik heb geen Porsche!).

Kijk en huiver.

Afbeelding
Schade is niet groot maar wel op een erg irritante plek. Schatting was rond de 1000 euro. Wat niet te zien is op de foto's is de schade aan de velg. In het midden zitten groeven een deel van de rand is geschaafd. Achterbumper zitten ook groeven in. weeehh
Afbeelding
Bart-K
The Big Boss

Bericht door Bart-K »

klote voor je!!! Die buschauffeurs denken regelmatig dat ze alles kunnen maken....

Succes met de afhandeling van de hele zaak!!
'03 MG ZT 190+ -> My forever car :inlove:
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true

"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."

https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
Fallout

Bericht door Fallout »

Zonde kerel.
Ik ben op zoek naar 2 van die velgen. Als die 17 inchers doorgaan heb ik zeker intresse in die 15 inchers van jouw.
Goodluck met de schade afhandeling!
jan_dakpan

Bericht door jan_dakpan »

Balen zeg! Die bus chauffeurd zijn idd raar volk. Ze rijden vaak met de instelling: ik ben groot dus ik druk wel door...
tummeke

Bericht door tummeke »

Damn klote hee.. Maar goed dat hij iig zei dat ie je WEL had gezien.. Zo kun je eigenlijk al niet meer fout zijn..

Je kunt zo iig wel mooi je velgen laten vergoeden en daar die 17" van betalen.. Dan verkoop je die 2 goeie aan Fallout en dan wordt je er nog beter van ook ;)
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Knap waardeloos :? . Ik neem aan dat het wel goed gaat komen wat de aansprakelijkheid betreft (heb je een getuige? dat maakt het in ieder geval makkelijker), aangezien de plaats van de schade toch wel duidelijk maakt dat je al naast de bus zat. Maar het is toch altijd weer een hoop gedoe.
Succes met de verdere afloop!
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Dennis

Bericht door Dennis »

:( dat zijn inderdaad knap waardeloze grapjes :|
Horo

Bericht door Horo »

Echt waardeloos en asociaal. Vroeg die gast nog waarom ik hem afsneed. Politie vroeg ook nog hoe het kwam dat ik schade aan de achterkant kon krijgen als ik er nog niet naast zat, heb je ergens een turbo under die kap ofzo. LOL had ik dat maar. Ik heb een tussenpersoon die zijn best voor mij zal doen.

Ik ben nog van plan die 15" voor winterbanden te gebruiken. Maar wederom dit "zaakje" afwachten. Mocht ik 2 velgen over hebben zal ik als eerste Fallout benaderen in ieder geval.
Plaats reactie