oh verdraaid dat nare deurpaneel

214 216 218 220 25
Plaats reactie
Ramses

oh verdraaid dat nare deurpaneel

Bericht door Ramses »

Ik krijg het deurpaneel aan bijrijders zijde met geen man en paard eraf. Bestuurders kant geen enkel probleem.

Heb alle schroeven losgedraaid: links 1, rechts 2, kaartbak 2 schroeven, in handvat 2 schroeven en in hendel kapje 1 schroef. Maar het paneel geeft geen krimp. Ik weet dat je hem een beetje omhoog moet tillen, maar hij zit onder en aan zijkant nog harstikke vast.

Hoe kan dit? Tips? :evil:
Laatst gewijzigd door Ramses op vr apr 15, 2005 10:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Anton
MG-R Freak

Bericht door Anton »

Aan de onderzijde proberen voorzichtig een schroevendraaier tussen deurpaneel en plaatwerk te steken. Hij hangt dan nu nog vast in de klemmetjes...

p.s. topictitel mag iets subtieler hoor ;)
Ramses

Bericht door Ramses »

Ai, dat wordt weer mangelen hoor ik. Zucht, rovers zijn duidelijk niet gebouwd op handig open schroeven...

En die tweeters die ik gedoneerd heb gekregen (waar ik een zeker iemand heel dankbaar voor ben) zijn er niet omdat de post in venlo de traagste instantie van nederland is...

Had dat fijn willen installeren vandaag, zal dus zondag worden (als ze morgen al komen) want morgen heb ik toernooi :cry:
pascal15676@hotmail.com

Bericht door pascal15676@hotmail.com »

whahaha vanmiddag las ik nog een andere titel
Ramses

Bericht door Ramses »

tja, kreeg er commentaar op...

heb het nu maar in "bassie en adriaan scheldwoorden" definieerd...
Plaats reactie