114 Si vraagje (ophanging?)

111 114 Metro Mini
Plaats reactie
Niels

114 Si vraagje (ophanging?)

Bericht door Niels »

Ik heb (sinds vandaag) een Rover 114 Si, uit 1994 met 116.000 op de teller. Geweldig karretje, lekker vlot, vooral het bochtenwerk 8)

Nu is het zo dat er een nogal vreemde 'tok' in de auto zit, het lijkt wel of het ergens rechtvoor vandaan komt. Vooral met veel sturen en achteruitrijden, parkeren dus, hoor ik 'm nog wel eens. En dan vooral bij het wegrijden of juist remmen, maar zoals gezegd meestal alleen in z'n achteruit. Er komt trouwens op het moment dat ik wat gas geef (ook weer in z'n achteruit) een vreemde rammel onder de motorkap vandaan. Iemand enig idee wat het kan zijn? Ik zit zelf aan iets van de ophanging te denken, maar het fijne weet ik er niet van. Kan zelf wel sleutelen, maar weet zelf nét iets te weinig van auto's af (wat niet is kan nog komen ;) )

Alvast bedankt!
Niels
Niels

Bericht door Niels »

Hangt volgens mij niet echt laag, maar zal binnenkort wat foto's plaatsen (ben vanmiddag te druk geweest met rijden ;) )
Niels

Bericht door Niels »

Had trouwens eerst een 114 GTa 16v op het oog, maar dat ding hing echt met z'n tong op de stoeptegels. Was gelukkig al verkocht voor ik in de verleiding kwam. Dees is wel wat minder snel, maar daar zit ik eigenlijk niet zo mee.
Smurfing
MG-R Freak

Bericht door Smurfing »

Wat kost dat oppompen precies die van mij hangt ook met zn voorbumper op de tegels:P
Plaats reactie