Ik moet eerlijk zeggen dat mijn mond openzakt als ik alle foto's bekijk.
Ik zal hieronder mijn Rover eens laten zien, zodat jullie zien dat mijn auto inderdaad een opknapbuurt kan gebruiken. Alles is volgens mij het standaards van standaard. Ik heb hem nog maar 5 maand. (en ja moet nog gewassen worden, hehe)
Die zwarte spatlappen moeten eraf. Ik neem aan dat dit zonder problemen kan, of moeten er voorzieningen voor getroffen worden? Die zwarte stippen op de deuren vind ik niet wat zo.
Zeker nadat ik gezien heb wat jullie allemaal met jullie rover hebben gedaan wil ik graag mijn auto eens een mooi uiterlijk geven. Zoals de titel al zegt ben ik een volkomen nieuw op het gebied van tuning. Ik hoop eigenlijk op dit forum erachter te komen waar ik op moet letten, waar ik dingen kan kopen en wat de mogelijkheden zijn.
Wat ik gezien heb wat mij mooi lijkt:
Hier gaat het om de bumpers, sideskirts en de spoiler. Het feit dat alles in de kleur is meegespoten ziet er goed uit. De meegespoten "strippen" welke bij mijn auto zwart zijn lijken me ook gaaf om verchroomt te zien maar dat is gissen.
De voorkant vind ik er zo enorm gaaf uitzien. De voorbumper lekker laag maar niet overdreven zo. Ik zou de rand om de grill graag chroom zien maar wederom gissen of het wel mooi zou zijn. Speigels in de kleur mee is leuk. De standaar zwarte handgrepen en "spoiler" vind ik maar niets.
Dit is net afgewerkte auto en volgens mijn smaak. Als ik me niet vergis is dit een Rover 25 en dan volgt natuurlijk direct de vraag of mijn wensen mogelijk zijn op mijn auto.
Verder kwam ik op dit forum deze achterlichten tegen:
Deze lijken me enorm mooi staan. Op deze foto is ook een mooie afwerken rondom de uitlaat te zien. Een verlaging van de auto zou ook geen overbodige luxe zijn.
Ik heb me nu alleen nog gericht op de buitenkant maar ik denk dat de binnenkant ook niet acher mag blijven als de body mooi is. Die "houten" panelen vind ik wat oudbollig.