Hallo allemaal,
De afgelopen maand heb ik alleen maar pech gehad met de MG en ik baal er verschrikkelijk van!
Allereerst kreeg ik in een file iemand achterop. Lak in de bumper gescheurd doordat hij tegen het stootblok achter de bumper aan geknald is. Conclusie dealer en autoschadeherstelbedrijf: nieuwe bumper. Wel verzekeringswerk.
Vervolgens moest hij een beurt hebben die echt heel erg duur uitviel door allerlei kleine dingen.
Daarbij kwam ook nog dat geconstateerd werd dat mijn draagarm krom was.
Nou beurtje gehad, draagarm gerepareerd, bumper besteld en lekker op wintersport met de auto.
Vervolgens terug in ons landje gaan mijn voorste remmen een schurend geluid maken, alsof ze verroest zijn.
Een week later maakt iemand schade aan de zijkant met zijn deur.
en nog twee weken later start hij helemaal niet meer. Startmotor kapot.
Dealer gebeld en tegelijk met het vervangen van de bumper wordt de startmotor gerepareerd.
Afgelopen donderdag de auto opgehaald, alles weer in orde. Zeer netjes geholpen en hoefde niets te betalen voor de startmotor. Super service.
Auto staat van het weekend voor de deur en ik kom bij mijn auto is die hele f*cking bumper die er net 3 dagen opzit beschadigd door een of andere lomperd die weer eens geen briefje achter de ruitenwisser doet!!!
Echt om moedeloos van te worden!!!! Waarom durft niemand gewoon te zeggen dat hij/zij schade heeft gemaakt. Het kost die persoon niets, maar jou wel als ze hun bek niet open trekken.
Sommige mensen snappen gewoon niet dat je zuinig op je auto bent.
Greetz
Alleen maar pech!!!
Alleen maar pech!!!
Laatst gewijzigd door MGZR_24 op ma apr 11, 2005 5:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Tsjah, over je laatste opmerking..
Heel simpel.. No-Claim...
Door die kut structuur van de verzekering splitten de meeste mensen hem meteen wanneer ze schade maken.. Je premie gaat er immers flink van omhoog.. Laf, maarja het is niet anders..
Verder wel erg klote hee hoeveel pech je wel niet hebt.. Maarja kan natuurlijk met elke auto gebeuren.. Je moet er een beetje geluk mee hebben altijd! Hopelijk blijf je toch MG rijden!
Heel simpel.. No-Claim...

Door die kut structuur van de verzekering splitten de meeste mensen hem meteen wanneer ze schade maken.. Je premie gaat er immers flink van omhoog.. Laf, maarja het is niet anders..
Verder wel erg klote hee hoeveel pech je wel niet hebt.. Maarja kan natuurlijk met elke auto gebeuren.. Je moet er een beetje geluk mee hebben altijd! Hopelijk blijf je toch MG rijden!
- MGPete
- MG-R Freak
- Contacteer:
Dat wilde ik ook, maar er is nu zoveel shit erbij gekomen (ik heb nu ook dat schurende geluid bij de remmen, gewoon tijdens het rijdenMGZR_24 schreef:MG rijden blijf ik zeker.
Het is de bedoeling dat ik hem oprij, maar ja dan moet het tij weer even keren.

Gister een tweetal offertes voor een nieuwe ZS120 laten uitbrengen, eentje bij een MG-Rover dealer in Arnhem en eentje bij Sille in Nieuwegein.
Vooralsnog moet ik teveel bijleggen vind ik, maar ze bellen vandaag terug voor een nieuwe prijs...
C Ya
Pete

2005 MG ZS160VVC (aka Gimz)
1973 MG BGT (aka Maddy aka "The Lady")
-
- MG-R Core
En dan bel je me niet eens......Woon zelf in nieuwegein..
Was je daar heel toevallig aan het eind van de middag, want ik ging FF naar de peugeot dealer daaro en zag een Blauwe ZS met strijkplank staan.. Had ik het nu maar geweten :
Was je daar heel toevallig aan het eind van de middag, want ik ging FF naar de peugeot dealer daaro en zag een Blauwe ZS met strijkplank staan.. Had ik het nu maar geweten :

To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi