BRM
-
- MG-R Core
- Berichten: 2526
- Lid geworden op: do dec 19, 2002 12:36 pm
- Woonplaats: Nieuwegein
- Locatie: NIEUWEGEIN
DE brm heeft net als de VI een lager onderstel als bijvoorbeeld de 214-216..
dacht zo'n 2 CM..
DIt zal dus een gevolg geven dat je met 4 CM verlagingsveren, maar 2 CM lager komt te liggen..
dacht zo'n 2 CM..
DIt zal dus een gevolg geven dat je met 4 CM verlagingsveren, maar 2 CM lager komt te liggen..
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
-
- MG-R Core
- Berichten: 2526
- Lid geworden op: do dec 19, 2002 12:36 pm
- Woonplaats: Nieuwegein
- Locatie: NIEUWEGEIN
@ r220,
Als een auto al standaard kortere, andere veren heeft en je gaat verlagen met veren van een auto die normaal langer zijn, ga je theoretisch gezien terug naar de hoogte van de normale auto, vanaf waar je dan 4 cm gaat verlagen. In praktijk komt de BRM dus 2 CM lager dan normaal te liggen..
@ Wows,
De standaard Rover heeft een hoogte van 142 CM
DE standaard VI heeft een hoogte van 142 CM
Terwijl de BRM een hoogte heeft van 140 CM,
Als ik het zo bekijk zal je dus uiteindelijk 2 cm lager uitkomen...
Als een auto al standaard kortere, andere veren heeft en je gaat verlagen met veren van een auto die normaal langer zijn, ga je theoretisch gezien terug naar de hoogte van de normale auto, vanaf waar je dan 4 cm gaat verlagen. In praktijk komt de BRM dus 2 CM lager dan normaal te liggen..
@ Wows,
De standaard Rover heeft een hoogte van 142 CM
DE standaard VI heeft een hoogte van 142 CM
Terwijl de BRM een hoogte heeft van 140 CM,
Als ik het zo bekijk zal je dus uiteindelijk 2 cm lager uitkomen...
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
jep ik heb het ook ondervonden, de 200 Coupe is 15mm lager dan een normale 200 en dus is mijn auto maar 25mm verlaagd in plaats van 40mm aangezien ik een set heb voor een normale 200.
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
-
- MG-R Core
- Berichten: 2526
- Lid geworden op: do dec 19, 2002 12:36 pm
- Woonplaats: Nieuwegein
- Locatie: NIEUWEGEIN
Het lijkt logisch, maar zoals al uitgelegd heeft het te maken met de auto waar ze onder vandaan komen... ALs ze onder een 216 vandaan komen, verlagen ze 4 CM... Als ze dan onder een BRM gaan die al 2 CM lager ligt,Gerald-17 schreef: dit lijkt mij eigenlijk dan toch inderdaad erg logisch
mis je dus die eerste 2 Cm en uitendelijk heb je dus effectief maar 2 CM verlaagd...
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
Bedankt allemaal. Ik ga vanavond effe nachecken of er toevallig van AST ook verlagingsveren voor een BRM zijn. Dan zal ik die veren waarschijnlijk gaan aanschaffen.
Hopelijk weer 40mm dus dan is alles 60mm lager dan een standaard.
Hopelijk lopen mijn 18" dan niet in de wielkast, maar dat is dan maar ff bekijken.
Groeten
Hopelijk weer 40mm dus dan is alles 60mm lager dan een standaard.
Hopelijk lopen mijn 18" dan niet in de wielkast, maar dat is dan maar ff bekijken.
Groeten