tummeke schreef:klopt, maar dit is er juist al 1 die ik er zelf in had gezet! :P
Ik was toen eigenlijk van plan om meer met hout te gaan doen.. Maar dat wordt dus niks meer
maja hierop kan je blijven discusieren, da hangt ervanaf wat de persoon zelf ervan vind, die er mee rijd he.
IK had het anders gedaan, je hebt een mooie paarse caroseriekleur.
dan was ik naar een dealer gegaan en gevraagd voor zo een half literke van die kleur en dan die delen allemaal in die kleur gespoten.
maarja, begrijp me niet verkeerd, ik vind het er allemaal mooi uitzien!
Ik hou het in het interieur liever een beetje stijlvol.. Als je echt met kleuren gaat werken vind ik het al snel zo'n sjonnie-bak idee hebben.. Rover staat juist voor stijl, dus wil ik het toch een beetje sober doch modern houden..
In nieuwere auto's zie je vaak van die zilveren accenten, dus vandaar dat ik maar eens met een zilveren spuitbus aan de gang ben gegaan
De paarse kleur houd ik voorlopig maar voor buiten de auto!
tummeke schreef:
Ik hou het in het interieur liever een beetje stijlvol.. Als je echt met kleuren gaat werken vind ik het al snel zo'n sjonnie-bak idee hebben.. Rover staat juist voor stijl, dus wil ik het toch een beetje sober doch modern houden..
De paarse kleur houd ik voorlopig maar voor buiten de auto!
Ben blij da ge der zo over denkt, anders gaat het zo gelijk gij zo schoon zegt ne
Zondagmiddag mods? Valt velgen die je op zondag opgehaald hebt daar ook onder?
Overigens, aangaande inspiratie. Ik heb de houtdelen dus wel gespoten maar de roosters zwart gelaten. Ga nu alleen nog de kapjes van de deurhandvaten zilverspuiten. Krijg je een soort zwart/antraciet handvat met zilver inleg. Die komen er pas weer in als ik mijn tweeters heb ingebouwd (als ik die eenmaal al heb) en de deurpanelen opnieuw heb bekleed, want dat bloemetjes motief geeft me koppijn!.
Zat er aan te denken om de zwarte exterieur kunstdelen ook echt zwart te maken. In de zin van, zwart spuiten. Kleur blijft dan dus hetzelfde, maar aangezien het lak is, wordt het niet dof. iemand daar ervaring mee/ideen over?
Dat wordt mijn volgende mod ook waarschijnlijk.. Gewoon eerst goed afnemen.. Dan gebruik ik voor dat soort spul vloeibaar schuurmiddel om een beetje hechting te krijgen, en dan rustig een laag of 3 a 4 eroverheen spuiten..
Kind kan de was doen
Laatst gewijzigd door tummeke op vr apr 08, 2005 5:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Vandaag stukken rood leer gehaald. Dat komt op me armsteun en op me deurpanelen. Gaat er echt mooi uitzien. Nu nog bedenken hoe ik het ook goedkoop en fraai in me stoelen verwerkt krijg....
die lak kan zo duur toch niet zijn, ga gewoon bij je rover dealer en vraag eens wat een half literke, desnoods een literke kost.
Het is meestal de werkuren van het spuiten dat je betaald, de lak kost tegenwoordig toch niets meer.
Ik kan ook mis zijn hoor...
HoRiZoN schreef:die lak kan zo duur toch niet zijn, ga gewoon bij je rover dealer en vraag eens wat een half literke, desnoods een literke kost.
Het is meestal de werkuren van het spuiten dat je betaald, de lak kost tegenwoordig toch niets meer.
Ik kan ook mis zijn hoor...
Ik kan mijn lak tegen inkoopsprijs krijgen bij een goede vriend van me.. Dat geintje kost me 80 euro voor een liter...
Dus het is maar wat je niks noemt Al is 80 euro op zich nog wel redelijk vergeleke met een spuitbeurt..