Is dit normaal? Wat kan ik er aan doen?
MG logo laat los
MG logo laat los
De toplaag van mijn MG-logo laat los. (voorkant en achterkant)

Als ze een beetje fatsoen hebben zouden ze het gewoon moeten vergoeden.. Zo'n logo kost ze niks, en het is echt niet normaal dat zoiets ze gebeurd..
Zou gewoon naar de dealer stappen en ze vertellen dat zoiets toch niet normaal is?! Ze moeten toch zuinig zijn op hun klanten dezer dagen, dus grote kans dat ze het toch vervangen ofzo voor je..
Zou gewoon naar de dealer stappen en ze vertellen dat zoiets toch niet normaal is?! Ze moeten toch zuinig zijn op hun klanten dezer dagen, dus grote kans dat ze het toch vervangen ofzo voor je..
De Rover dealers zijn geloof ik niet zo zuinig op hun klanten is mijn ervaring. Diverse dealers afgelopen, maar eigenlijk nooit echt netjes te woord gestaan.tummeke schreef:Zou gewoon naar de dealer stappen en ze vertellen dat zoiets toch niet normaal is?! Ze moeten toch zuinig zijn op hun klanten dezer dagen, dus grote kans dat ze het toch vervangen ofzo voor je..
De dealer waar ik altijd heen ga (áls ik uberhaupt ga) is echt altijd heel netjes tegen mij..
Er werd mij zelfs goudeerlijk gezegd dat een nieuwe sluitring eigenlijk niet nodig was bij het vervangen van het gasklephuis, terwijl t wel in de handleiding stond.. Dat deden ze namelijk zelf ook niet zij hij.. En dat terwijl ze toch mooi een setje aan me hadden kunnen slijten bijvoorbeeld
Er werd mij zelfs goudeerlijk gezegd dat een nieuwe sluitring eigenlijk niet nodig was bij het vervangen van het gasklephuis, terwijl t wel in de handleiding stond.. Dat deden ze namelijk zelf ook niet zij hij.. En dat terwijl ze toch mooi een setje aan me hadden kunnen slijten bijvoorbeeld