Lijkt wel of mijn voorwiel niet goed staat
Lijkt wel of mijn voorwiel niet goed staat
Van het weekend is mijn rovertje verlaagd alleen ik stond denet te kijken en toen viel mij iets raars op.
Het is een beetje lastig uitleggen maar goed ik waag het erop.
Als ik mijn linker voor wiel met mijn rechter voorwiel vergelijk dan is de afstand aan de voorkant van het wiel tot mijn bumper aan de linkerkant minder dan als aan de rechterkant. En als ik de afstand aan de achterkant meet tot aan mijn binnenscherm dan is de afstand van mijn linkerwiel weer meer.
Dus kort samengevat het lijkt wel alsof mijn linkerwiel verder naar voren staat dan mijn rechter.
Weet iemand wat dit betekend en wat ik er aan kan doen?
alvast bedankt kevin
Het is een beetje lastig uitleggen maar goed ik waag het erop.
Als ik mijn linker voor wiel met mijn rechter voorwiel vergelijk dan is de afstand aan de voorkant van het wiel tot mijn bumper aan de linkerkant minder dan als aan de rechterkant. En als ik de afstand aan de achterkant meet tot aan mijn binnenscherm dan is de afstand van mijn linkerwiel weer meer.
Dus kort samengevat het lijkt wel alsof mijn linkerwiel verder naar voren staat dan mijn rechter.
Weet iemand wat dit betekend en wat ik er aan kan doen?
alvast bedankt kevin
Als je goed begrijp bedoel je dat je ene wiel meer naar voor staat dan het andere??? Volgens mij is dit niet op te lossen door een uitlijning. Als de camber verschillend zou zijn, ja. Als het spoor verscillend zou zijn, ja. Maar 1 wiel verder naar voor dan het andere? Ik denk dat je het best eens goed je ophanging bekijkt, zit alles wel correct gemonteerd?
Greetz roverdude
Greetz roverdude
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
euh, kan het niet zo zijn dat je wiel goed staat, maar je bumper gewoon niet aan beide kanten goed gemonteerd zit?
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!