Rover 25 2 litre itd

214 216 218 220 25
Plaats reactie
johanseekles

Rover 25 2 litre itd

Bericht door johanseekles »

Hoi ik heb pas een rover 25 uit 2000 gekocht,mijn vraag is weet iemand de zwakke plekken van deze auto? momenteel uiterst tevreden enkel het duurt langer voor hij warm word in vergelijking met m'n 416 en de brandstofindicatie meter is niet verlicht.
Dennis 25 Vi

Bericht door Dennis 25 Vi »

Het duurt bij een diesel altijd langer als bij een benzine voor die op temperatuur is.

Zwakke plekken zijn bij mij nog niet bekend, op de rammeltjes in het interieur na, er staat bij mij ook pas 36500 km op.
johanseekles

Rover 25 2 litre itd

Bijmij staat er ruim 140 000 op verbruikt nog niks aan olie en rijd perfect
Dennis 25 Vi

Heb jij nog geen rammeltjes dan??
johanseekles

rammeltjes

Nee ik heb geen rammeltjes nu is het wel een luxe uitvoering qua interior misschien daarom, oh ja af toe doet de stuurbekrachting vreemd 2 keer gehad daarna niet meer was in het begin misschien lang stil gestaan.
grt johan
Dennis 25 Vi

Bij mij is het ook een luxe uitvoering, alleen is die erg stug afgeveerd. Dat zal er allemaal wel mee te maken hebben.

Wat verbruik jij trouwens gemiddeld?? Ik wil misschien ook weer gaan dieselen dus zodoende.
johanseekles

verbruik

Het is wel een pittege diesel maar ik moet wel zeggen dat hij meer verbruikt dan de voorgeschreven waardes op 500 km 28 euro (90 cent de liter) dat verbruik ik nu rijdt ik wel lekker door altijd laten we zeggen dat ik goed gebruik maak van de turbo
:mrgreen: grt johan
bam
MG-R Core

Re: rammeltjes

Bericht door bam »

johanseekles schreef:Nee ik heb geen rammeltjes nu is het wel een luxe uitvoering qua interior misschien daarom, oh ja af toe doet de stuurbekrachting vreemd 2 keer gehad daarna niet meer was in het begin misschien lang stil gestaan.
grt johan
Komt omdat je door een plas gereden hebt met je rechter wiel.
Dan wordt nl. je multisnaar nat.

Qua verbruik verbruikt mijn TDIC ook meer dan mijn 600 di vond ik ook vreemd, maar mijn 200 is iets rauwer en de turbo is anders.

Bam.

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
Plaats reactie