Alweer een vraag over uitlaten

214 216 218 220 25
Plaats reactie
216 driver

Alweer een vraag over uitlaten

Bericht door 216 driver »

Hoi,

Ik heb dus sinds kort de supersprint einddemper eronder, maar vind het geluid nog wat tegenvallen ik dacht dat het toch wat meer geluid zou maken.

Moet het "wol" in de uitlaat nog wat inbranden of wordt het geluid niet nog wat harder ? Heb nu zo'n 250km gereden met deze uitlaat.

Ik dacht aan een andere Kat. vervanger wat een leuk geluidje moet geven maar ook weer niet TE hard.
Supersprint heb ook een kat. vervanger maar daar staat 'only for race' , word ie dan nog wel goedgekeurd bij de apk ?

Iemand nog andere ideeen of tips voor mij ?
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Ik zou het eerst nog even afwachten. Er moet zich nog roet gaan afzetten in de uitlaat, waardoor hij steeds harder gaat klinken. Mijn uitlaat begint ook steeds minder beschaafd te klinken :P.
Volgens mij levert Supersprint een katvervanger (lees: een holle pijp) en geen sportkat, dat betekent dus idd dat hij zo niet door de keuring komt.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
216 driver

Oke dan wacht ik nog wel ff af :mrgreen: , scheelt me misschien ook weer geld dan. Hoelang gaat zoiets duren dan ?

Het geluid is al wel een stukje dieper dan toen ie er net op zat, maar in de auto hoor je er niks van.

Heb je misschien een geluidsbestand op je pc van jou uitlaat ?
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Ik heb er schat ik zo'n 2000 km mee gereden sinds de uitlaat erop zit en nu begint hij pas flink herrie te maken :), dus 't kan wel even duren.

Nee, ik heb nog geen geluidsbestand. Ik zal binnenkort weer eens een filmpje maken :P.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
lex

Bericht door lex »

De supersprint moet ff wakker worden maar na een paar maanden ging de mijne wel wat harder klinken. Er moet een filmpje zijn dat ik bij een meeting weg rij volgens mij bij de surpricemeeting voor Syl in Rijswijk.
Striker weet wel waar dat staat.
Anton
MG-R Freak

Bericht door Anton »

Dit is de link die Lex bedoeld klikklik ;)
peter3
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door peter3 »

Sorry dat het geluid iets minder is.
Maar een fototoestel is ook eigenlijk niet om te filmen.
Rover 220 SD (weg in 2006)
MG ZS 120 Le Mans SE '03 (weg in 2014)
MG ZT 190 2.5 V6
216 driver

Klinkt wel lekker diep 8) , ik merk nu toch wel dat het elke dag een stukkie harder gaat klinken.

Rij ongeveer 100 km per dag dus over een weekje moet ie wel een beetje tot leven komen denk ik :mrgreen:
Plaats reactie