Reed vanochtend thuis weg en dacht, wat maakt mijn Rovertje toch ineens een bak herrie. FF gestopt en toen ik uitstapte hoorde ik t al; uitlaat lek. Op mijn werk ff op de brug gezet en wat blijkt: mijn einddemper zo rot als wat, word weer betalen!!
Gelukkig komt er weer een originele onder ipv de ´Walker´ die er nu onderzit
'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
Ik heb er ook zoon walker onder en die zijn beter dan de orginele vindt ik zelf
orginele was na een jaar weer rot
kreeg geen nieuwe toen meer vands e dealer
walker na een jaar klein gaatje dr in (middenstuk) gelast er aan en terug gegevenb gewoon een nieuwe gekregen en weer 2 jaar garantie
vanmiddag ff de nieuwe einddemper eronder gezet, heb nu weer 2 pijpjes zoals het origineel ook is. Nu alleen nog wat chroom eromheen, want het ziet er wel erg magertjes uit!!!
O ja, iemand nog interesse in dat sierstuk van Rover216??? (past niet op deze uitlaat )
Bart220 schreef:vanmiddag ff de nieuwe einddemper eronder gezet, heb nu weer 2 pijpjes zoals het origineel ook is. Nu alleen nog wat chroom eromheen, want het ziet er wel erg magertjes uit!!!
O ja, iemand nog interesse in dat sierstuk van Rover216??? (past niet op deze uitlaat )
mwah, t kan erger hoor, ik heb een sportdemper, en ervoor een stukkie buis lek haha, mwah binnenkort kan dan mijn broertje ff aan t lassen gaan denk ik
Heb vandaag de chromen sierstukken voor mijn nieuwe uitlaat besteld (zijn originele die je vooral vaak ziet bij een 600), komen ma of di binnen. Zal vooral optisch een hééééle verbetering zijn!!!
Bart220 schreef:Heb vandaag de chromen sierstukken voor mijn nieuwe uitlaat besteld (zijn originele die je vooral vaak ziet bij een 600), komen ma of di binnen. Zal vooral optisch een hééééle verbetering zijn!!!