PROBLEEM
-
- MG-R Core
- Berichten: 2527
- Lid geworden op: do dec 19, 2002 12:36 pm
- Woonplaats: Nieuwegein
- Locatie: NIEUWEGEIN
PROBLEEM
DAmn...
Rijd ik van school naar huis, sta ik bij de verkeerslichten, heb ik zo´n idee van wat ruik ik nou.... Lijkt wel koelvloeistof...
Zie ik uit alle naden van mn motorkap damp komen... Dus ik auto aan de kant, kap open... ZIe ik tot mijn grote schrik dat mn radiateur lek is, waaardoor er een hoop vloeistof op mn spruitstuk valt..... vloeistof stond nog hoog genoeg, dus ben ik naar huis gereden en daar nog eens goed gekeken.. Nu zit er waarschijnlijk een redelijke lek achter de ventilator, die ik dus niet kan maken... Dus moet er waarschijnlijk een nieuwe radiateur op...
Maar om nu door te rijden totdat ie voor de grote beurt en APK moet, wat pas in APRIL is lijkt mij niet verstandig.. Dus mijn idee is om hem maar weg te brengen voor een volledige grote beurt en dan alles te laten vervangen wat er mis is, dus een grote onderhoudsbeurt en dan in APril te laten keuren..
Of heeft iemand heel toevallig nog een radiateur liggen die goed is voor de Rover 200 VI uit 1999
Rijd ik van school naar huis, sta ik bij de verkeerslichten, heb ik zo´n idee van wat ruik ik nou.... Lijkt wel koelvloeistof...
Zie ik uit alle naden van mn motorkap damp komen... Dus ik auto aan de kant, kap open... ZIe ik tot mijn grote schrik dat mn radiateur lek is, waaardoor er een hoop vloeistof op mn spruitstuk valt..... vloeistof stond nog hoog genoeg, dus ben ik naar huis gereden en daar nog eens goed gekeken.. Nu zit er waarschijnlijk een redelijke lek achter de ventilator, die ik dus niet kan maken... Dus moet er waarschijnlijk een nieuwe radiateur op...
Maar om nu door te rijden totdat ie voor de grote beurt en APK moet, wat pas in APRIL is lijkt mij niet verstandig.. Dus mijn idee is om hem maar weg te brengen voor een volledige grote beurt en dan alles te laten vervangen wat er mis is, dus een grote onderhoudsbeurt en dan in APril te laten keuren..
Of heeft iemand heel toevallig nog een radiateur liggen die goed is voor de Rover 200 VI uit 1999
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
-
- MG-R Core
- Berichten: 2527
- Lid geworden op: do dec 19, 2002 12:36 pm
- Woonplaats: Nieuwegein
- Locatie: NIEUWEGEIN
ja maar daarom heb ik ook die laatste zin neer gezet, had FF geinformeerd, maar dan kwam een losse radiateur op 223 Ex BTW of te wel 266 euro in de BTW .l
Maar heb al een mail gestuurd naar van noort
Maar heb al een mail gestuurd naar van noort
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
Ik weet niet of die van een Vi anders is dan een 1.8.
Kijk anders hier eens:
http://www.havam.nl/hoiv2/Index2.asp?So ... ype=215677
Kijk anders hier eens:
http://www.havam.nl/hoiv2/Index2.asp?So ... ype=215677
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Vast wel, het past zoizo. Koelcapaciteit kan een probleem zijn, maar het zou me verbazen.Edgecrusher schreef:Ik weet niet of die van een Vi anders is dan een 1.8.
Kijk anders hier eens:
http://www.havam.nl/hoiv2/Index2.asp?So ... ype=215677
Een 200pk+ Rover 118 heeft ook voldoende aan de rad van een 111l ( welke overgens hetzelfde is als de 114 Gti)
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Berichten: 1618
- Lid geworden op: za nov 30, 2002 1:13 am
- Woonplaats: rijswijk(zh)(réswék)
- Contacteer: