boxen vervangen rover 25

214 216 218 220 25
Plaats reactie
kralingen

boxen vervangen rover 25

Bericht door kralingen »

Ik weet niet precies of dit wel het goede forum is om mijn vraag te stellen, maar we zien wel.
Ik heb een rover 25 1,6l (bouwjaar 2000) gekocht, na aankoop bleek dat de box in de voordeur opgeblazen was. Graag zou ik deze willen vervangen, maar ik weet niet hoe ik de deurpanelen kan openen zonder alles te beschadigen.
Mogelijk is hier iets voor te vinden, maar ik heb nog geen succes gehad.

Alvast gedankt :lol:
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

De verschillende schroefjes rondom het deurpaneel losdraaien, het schroefje achter de handle om de deur te openen verwijderen, het plastic klapje in het handvat v/d deur verwijderen (voorzichtig, dit beschadigt snel) en de 2 schroefjes verwijderen. Nu kan je het deurpaneel er zo af tillen.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
kralingen

Bericht door kralingen »

De schroefjes etc heb ik gevonden en losgehaald, ik ben alleen bang om iets te vernielen, bij het loshalen.
Het lijkt alsof het paneel aan het raamrubber blijft hangen, maar je moet hem echt naar boven trekken.

groet 8)
artemis
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door artemis »

kralingen schreef:De schroefjes etc heb ik gevonden en losgehaald, ik ben alleen bang om iets te vernielen, bij het loshalen.
Het lijkt alsof het paneel aan het raamrubber blijft hangen, maar je moet hem echt naar boven trekken.

groet 8)
Probeer eens met je raam open dan gaat het makkelijker :D
bij mijn auto ook al een paar keer de deurpanelen eraf gehad namelijk ;)
tummeke

Bericht door tummeke »

Heb je ook die in de deurbakken meegenomen?

Je kunt idd het beste je raam open doen als je hem eraf wilt halen..

En het binnenkapje van je spiegel? blijft ie daar niet achter haken?

Oh en je moet niet al te voorzichtig zijn.. Met auto's moet je nogal eens met wat minder gevoeligheid te werk gaan ;)
Plaats reactie