soundstream

214 216 218 220 25
Plaats reactie
soundstream

soundstream

Bericht door soundstream »

hallo hier weer een berichtje van soundstream op dit moment is mijn rover 200 weer verlaagd de 15"velgen zitten er weer onder en er is een japstyle uitlaat onder gezet en hij klinkt nu echt bruut foto's volgen grtzzzzzzzzzz :biertje:
thadon

sound...

Bericht door thadon »

Is het een idee om het motor / uitlaatgeluid van voor en na de plaatsing van filterkits en uitlaten op te nemen en hier te posten? Op die manier kunnen anderen een idee krijgen, misschien wel voor zichzelf.

(snap overigens niet dat een bedrijf als EPS dat niet standaard doet bij hun klanten. Voor in hun gallery zeg maar)
thadon

Re: soundstream

Bericht door thadon »

soundstream schreef:hallo hier weer een berichtje van soundstream op dit moment is mijn rover 200 weer verlaagd de 15"velgen zitten er weer onder en er is een japstyle uitlaat onder gezet en hij klinkt nu echt bruut foto's volgen grtzzzzzzzzzz :biertje:
Foto's :off:
216 driver

Bericht door 216 driver »

Ik ga mijn motorgeluid/uitlaatgeluid ook opnemen, eentje van hoe die standaard is en, als me supersprint uitlaat erop zit :)
thadon

Bericht door thadon »

216 driver schreef:Ik ga mijn motorgeluid/uitlaatgeluid ook opnemen, eentje van hoe die standaard is en, als me supersprint uitlaat erop zit :)

Bijzonder goed plan!!!!!
Daar zullen veel mensen wat aan hebben.
Wellicht is het voor de twijfelaars de reden om ook
tot de aanschaf van een regenbuis te gaan.

;)
Plaats reactie