Hoi allen,
Ik had vandaag iets leuks...de tank was weer eens leeg, dus op naar pomp. Stap uit, open de bezine klep en steek de sleutel in het slot van de bezine dop...huh? past niet meer...wat is dat nou? nog een beetje prutsen, maar kreeg hem er niet in. Ik een beetje draaien aan die dop, maar dat werkte ook niet. Misschien zat er wat in, maar nee hoor. Nouja, lekker dan. Sta je bij de pomp, tank leeg en je kunt niet tanken
Maar weer naar huis gereden en daar nog een beetje klooien. Kreeg hem echt niet open. Toen maar MG-Rover hulp gebeld en die zouden de wegenwacht sturen. Die kwam ongeveer 45 min later.
Ik geef mijn sleutels aan de beste man, hij opent de bezine klep en hij draait hem in 1 keer open!!! Nou dan voel je je lekker hoor...
Ik weet nog niet wat er nou precies was, maar volgens de wegenwachter zat het beschermklepje in het slot los waardoor ik de sleutel er niet goed in kreeg. Hij heeft hem een beetje gesmeerd en ingevet. Binnen 2 min. was hij weer weg. Ik kon gelukkig tanken maar voelde me wel een koekenbakker!!
Tankdop ZR
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Maar goed hebben we allemaal wel eens last van, ik heb ergens een draadbreukje wat ik niet kan vinden. En nu besluit de ECU zo af en toe de brandstofpomp geen spanning te geven.(alleen met starten)
Sta je dan ergens op een parkeerplaats.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
118GTR schreef:
Maar goed hebben we allemaal wel eens last van, ik heb ergens een draadbreukje wat ik niet kan vinden. En nu besluit de ECU zo af en toe de brandstofpomp geen spanning te geven.(alleen met starten)
Sta je dan ergens op een parkeerplaats.
Uhmmm, contactslot? Klevend relais?
Dit is tenminste een storing waar je als man de wegenwacht nog voor mag bellen...