ruit geblokkeerd

Technische informatie over MG's en Rovers.
Plaats reactie
Frekkel
MG-R Freak

ruit geblokkeerd

Bericht door Frekkel »

iemand al hgehad dat zijn ruit geblokkeerd zat??
vannavond was ik op weg naar huis en zat met ruit halfopen, als ik thuiskom hoor ik een krak en lijkt het alsof mijn deurpanneel gaat ontploffen. mijn ruit beweegt niet.
nu moet ik zeggen dat ik reeds een week of zo telkens mijn ruit bijna dicht was ik een kraakje hoorde.

nu pruts ik daarnet mijn deurpaneel er af (mijn pa was zo slim geweest om men hele ruit in mijn deur te duwen :roll: ) en kijk wat de oorzaak is. net onder de ruitrand heb je aan de binnenkant 2 plaatdelen die samengelast zijn. daar zijn zo langwerpige gleufjes in, wel zo één gleufje staat helemaal naar buiten geplooid. daardoor is die draagarm die de ruit open en dicht laat gaan ook steeds geplooit, tot hij daarnet dus zo danig geplooit was dat hij van zijn baan afsprong en dus de hele zaak blokkeerde.
nu heb ik dus alles min of meer voor zover ik er bijkon proberen rechtzetten, ruit uit deur geprutst en blok gezet tussen deurrand en die scheve draagarm. maandag es naar de garage.

weet iemand hoe dat kan komen dat iets midden in mijn deur plots scheef staat?? mijn pa zei daarnet iets van misschien hebben ze je deur wel proberen forceren... wie weet. maar dan zijn het wel sukkelaars geweest.
MG ZR S1800
streetrover

Bericht door streetrover »

het zal die draagarm zijn die gebroken en geplooid is heb da ook gehad en ben naar het autokerkhof achter een ander geweest
Plaats reactie