wie is dit? iemand van het forum
- RoverSterling
- MG-R Addict
- Berichten: 219
- Lid geworden op: za nov 22, 2003 5:43 pm
- Woonplaats: Arnhem
wie is dit? iemand van het forum
Slecht 1100 Brm"s liepen er van de band waar er slechts 70 van naar Nederland kwamen.
Gebaseerd op de 200vi, echter de 200 BRM is 4cm verlaagd, heeft een andere ophanging als de 200vi, voorzien van nogstalgisch roodlederen bekleding. De BRM is sneller dan menig GTI en houdt een BMW 528i erg lang in de binnenspiegel. Omdat de BRM die ik heb voorzien is van een raceuitlaat produceert het beestje 160pk voor 1070kg. Het stuurgedrag van de auto is even wennen, hij is erg direct waardoor je als ’onervaren’ bestuurder soms in lastige situaties terecht kan komen. De top van mijn BRM is 240km/k op de teller. En dat is voor een auto voor zijn formaat met een 1.8 liter moter echt geen klagen!
dit staat op myreview van autoweek.
Geen idee hoe die persoon 240 op de teller haalt en 160 pk enkel met een uitlaat
iemand een idee?
Gebaseerd op de 200vi, echter de 200 BRM is 4cm verlaagd, heeft een andere ophanging als de 200vi, voorzien van nogstalgisch roodlederen bekleding. De BRM is sneller dan menig GTI en houdt een BMW 528i erg lang in de binnenspiegel. Omdat de BRM die ik heb voorzien is van een raceuitlaat produceert het beestje 160pk voor 1070kg. Het stuurgedrag van de auto is even wennen, hij is erg direct waardoor je als ’onervaren’ bestuurder soms in lastige situaties terecht kan komen. De top van mijn BRM is 240km/k op de teller. En dat is voor een auto voor zijn formaat met een 1.8 liter moter echt geen klagen!
dit staat op myreview van autoweek.
Geen idee hoe die persoon 240 op de teller haalt en 160 pk enkel met een uitlaat
iemand een idee?

- RoverSterling
- MG-R Addict
- Berichten: 219
- Lid geworden op: za nov 22, 2003 5:43 pm
- Woonplaats: Arnhem
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
jah, inlaat, ecu, verbrandingskamers.Frekkel schreef:rover heeft voor de brm zelf een uitlaat ontwikkeld die hem op 160 pk brengt.
nu als je weet dat de zr 160 dus ook 160 pk heeft, zitten er dan nog verschillen op?
nu moet 160pk wel te doen zijn met alleen maar een uitlaat, maar denk niet dat je met het ZR160 pijpwerk direct aan 160pk komt onder een vi.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Die specifieke uitlaat, alleen een brm of een dealer natuurlijk
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
lees mijn post van Wo Dec 22, 2004 - 22:11 in dit topic
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!