hellup ik zit diep in de shit

214 216 218 220 25
soundstream

hellup ik zit diep in de shit

Bericht door soundstream »

ben bezig om een zr spoiler te bevestigen heb het hier over de uitvoering uit twee delen mooi pas erop gehouden gaten afgeteken en geboord wat nu kom ik precies uit in die holle koker in de klep zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en nog beter die een oplossing hebben zit nu in de shit met 4 gaten in de klep maar geen spoiler erop :( :( :( :( :(
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Ik weet niet precies wat je bedoelt met de holle ruimte, maar dit is de beschrijving voor 't monteren van de spoiler (plaatjes zeggen meer dan 1000 woorden :) ):

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
tummeke

Bericht door tummeke »

Idd, wat bedoel je met holle koker?

Kun je er misschien niet bij vanaf de binnenkant ofzo?

Denk dat t plaatje van de werkplaatshandleiding van striker de oplossing wel zal hebben...

Hoop dat t wel gaat lukken man!
soundstream

spoiler

je moest gaatjes boren in de achterklep maar zit nu in soort dubbele bodem kan er niet bij om moertje op te zetten
soundstream

plaatje

op die handleiding zit heter naar uitdat je hem op de oude spoiler bevestig bij deze echt niet gaatje zitten boven de achterklep
tummeke

Bericht door tummeke »

Hmm.. lijkt er idd op dat je door de oude spoiler boort daar..

Kun je een foto maken van waar je uitkomt in de achterklep enzo?
soundstream

foto

heb geen diga cam maar zit ongeveer 1,5cm naast de oude spoiler heb hem er nog eens bij gehouden maar gaatjes zitten echt naast de oude spoiler en niet door de spoiler zoals op de teking van striker
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Ik heb geen idee hoe de spoiler dan bevestigt moet worden (al hij niet bovenop de originele spoiler komt), maar als je gaten in de kofferbakdeksel moet boren, dan moet je daarna de deksel gedeeltelijk dicht doen, zodat de gaten in de kofferdeksel horizontaal komen. Dan kan je de schroeven vastdraaien, zonder dat ze in de holle ruimte vallen. (met 2 personen gaat 't makkelijker, 1 om de klep dicht te houden, de ander om de schroeven vast te draaien). Als de schroef wel valt, dan valt hij uit het gat ipv in de holle ruimte.
Afbeelding

soundstream

spoiler

vraagje als ik de oude spoiler er af haal kan ik dan wel in de holle ruimte komen want van binenuit lukt dit echt niet???? ben echt de wanhoop nabij zit nog steeds met vier gaten in de klep
:? :? :?
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Nee, aan de bovenzijde zitten alleen de 4 gaten, net als aan de binnenkant.
Maar ik snap nog steeds niet precies waarom je in de holle ruimte moet zijn :?:
Afbeelding

soundstream

sp

nou omdat daar precies het schroefdraad van de zr spoiler kwam en het schroefdraad zit er schuin in moestvschuin boren dus precies in de koker van de klep
soundstream

foto

he ntummeke heb jij nog een foto van de spoiler zoja post hem even is wat duidelijker voor striker denk ik
tummeke

Bericht door tummeke »

Zie hier maar:
http://www.mg-r.nl/club/viewtopic.php?t=3767

Maar snap t niet.. Want heb het commentaar van de verkoper gelezen, en iedereen was enorm tevreden over de spoiler.. Dus t zou toch gewoon moeten kunnen?
soundstream

spoiler

hee striker ik zal wat duidelijker proberen te zijn want ik heb hellaas geen digi cam bij jou handleiding zitten de bevestigingspunten van de zr-spoiler op het vlakke gedeelte wat op de oude spoiler valt zie afb 15 van de handleiding maar bij die van mij in het randje wat net over de oude spoiler heen valt zie je het al voor je dus ik moest in de klep boren net naast de spoiler en kwam dus precies uit in die koker die op je afsluitrubber valt zit er nu aan te denken om de gaten te dichten en hem gewoon met het vlakke gedeelte maar op de oude spoiler te lijmen en als extra misschien twee parkertjes er in????????weet het anders ook niet meer weet wel dat ik nooit meer boor in een auto :oops: :oops: :oops:

mijn vrouw heeft nog niets tegen me gezegt vanavond waar zal dat nou door komen?? :?:
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Ah, nu begrijp ik 't wat beter :P.
Dus de ZR spoiler valt gedeeltelijk buiten de originele spoiler en je hebt gaten geboord in het kofferdeksel. Je hebt deze gaten dus alleen aan de buitenzijde geboord en niet door-en-door, dus ook aan de binnenzijde?
Dat is een mogelijkheid (afhankelijk van waar het gat dan uitkomt natuurlijk, je wilt geen gat boren in je rubbers oid), dan kan je van binnenuit alsnog de schroeven vastzetten. Dit betekend dan wel dat je nog meer gaten moet boren en ik kan me voorstellen dat je daar niet veel zin in hebt (om maar te zwijgen over je vrouw :mrgreen: ).
Goede lijm zou op zich voldoende moeten zijn (ik kan je niet vertellen wat voor lijm precies, maar er is hier vast wel iemand (Robert???) die je dat kan vertellen en anders weten ze 't bij een schadebedrijf oid wel).
Afbeelding

tummeke

Bericht door tummeke »

:oops:

Voel me wel een beetje lullig zo.. Als ik dit had geweten voor ik em aan je verkocht had ik je kunnen behoeden voor het boren van de gaten...

Kun je em niet ook door de 2e plaat heenboren? Misschien kun je even kijken hoe lang de tapeinden zijn, en hoe dik de klep is.. Als die einden lang genoeg zijn zal het er wel op gemaakt zijn.. Het zou iig toch moeten kunnen met het materiaal dat erbij zit!
Plaats reactie