Middenarm steun voor van rover600

618 620 623 820 825 827
Plaats reactie
Mikey

Middenarm steun voor van rover600

Bericht door Mikey »

Ik heb een rover600, en ik vind de standaard armsteun die erop zit iets te kort, ik rij nu veel snelweg, en ik vind het prettig om mijn arm ergens op te laten rusten, maar deze ondersteund alleen mijn elleboog en nog een stukje verder. Ik wil mijn hele arm erop kunnen neerleggen, nou heb ik ooit is een foto gezien van een rover600 interieur met een langer armsteun, zijn deze te koop? Of heeft iemand ideeen om dit in mekaar te knutselen. Of heeft iemand andere tips? bedankt.
Feddo

Bericht door Feddo »

:D Stoel naar achteren zetten.. :lol:
stigmatic
MG-R Fanatic

Re: Middenarm steun voor van rover600

Bericht door stigmatic »

Mikey schreef:Ik heb een rover600, en ik vind de standaard armsteun die erop zit iets te kort, ik rij nu veel snelweg, en ik vind het prettig om mijn arm ergens op te laten rusten, maar deze ondersteund alleen mijn elleboog en nog een stukje verder. Ik wil mijn hele arm erop kunnen neerleggen, nou heb ik ooit is een foto gezien van een rover600 interieur met een langer armsteun, zijn deze te koop? Of heeft iemand ideeen om dit in mekaar te knutselen. Of heeft iemand andere tips? bedankt.
Volgens mij zijn die wel ergens te koop, alleen de grote vraag is waar. Zelf heb ik ook zn verlengde armsteun in mn 600 die gemonteerd zit op een middenconsole uit een 600 uit +/- 1993 (daar zat geen armsteun, maar soort van klep met vak standaard in). Misschien dat de Dealers zn ding nog ergens achter op zolder heeft liggen?
Rij Brits.. of rij niet!
stigmatic
MG-R Fanatic

Re: Middenarm steun voor van rover600

Bericht door stigmatic »

Hier heb je een voorbeeldje

Afbeelding

Alleen die van mij is al wat doorgezakt...[/img]
Rij Brits.. of rij niet!
Mikey

Bericht door Mikey »

He bedankt voor de reacties, hoe wordt deze armsteun gemonteerd? En is deze universeel of van rover zelf.

En ik zal voortaan wel mijn vragen in 1 topic gooien :)
stigmatic
MG-R Fanatic

Bericht door stigmatic »

Mikey schreef:He bedankt voor de reacties, hoe wordt deze armsteun gemonteerd? En is deze universeel of van rover zelf.

En ik zal voortaan wel mijn vragen in 1 topic gooien :)
Volgens mij is het wel een Rover (of honda) onderdeel. Het wordt ondersteund door een plastic onderplaat die precies in het vakje van de armsteun-wannabe valt.
Rij Brits.. of rij niet!
Plaats reactie