Rover dealer in Alphen a/d Rijn:mihai12move schreef: Kan je mij ook vertellen waar je de logo's voor deze prijs kan kopen? Ik moet er namelijk ook eentje hebben.
Alvast bedankt.
http://www.thomas.mg-rover.nl/
Rover dealer in Alphen a/d Rijn:mihai12move schreef: Kan je mij ook vertellen waar je de logo's voor deze prijs kan kopen? Ik moet er namelijk ook eentje hebben.
Alvast bedankt.
das natuurlijk een beetje (dom) gelul heh...Pff.. Belachelijke tringz**i daar..
Maar als je es een keer verkeerd parkeert weten ze je wel te vinden!
Stelletje mongolen..
Hoezo verkeerd je prioriteiten stellen..
marsrover schreef:Weet je wat je moet doen...
Je moet effe die aangifte bij de politie doen, dan maak je een afspraak met die gozer om dat logo te kopen. Zodra je zn adres hebt, dan zeg je die afspraak af. Dan ga je naar de politie en die willen (als dit serieus is) best een artikel in de krant plaatsen betreft logo diefstal in Alphen ad Rijn waarin staat dat mensen die dit daar ook hebben meegemaakt alsnog aangifte kunnen doen. Zodra de politie dan meer aangiftes heeft dan kan er een serieuze zaak van gemaakt worden.
De politie houdt zich anders tegenwoordig ook bijna alleen nog maar bezig met het uitschrijven van bonnen en parkeren van flitswagens langs de weg..marsrover schreef: das natuurlijk een beetje (dom) gelul heh...![]()
Want je hebt politie en je hebt parkeerdienst.
Appels met peren vergelijken.
De politie kan hier op zich niets mee, met 1 aangifte..