Is dit een combinatie die op iets trekt?
het is nog met een oud systeem, injectie via tb, stukken van Smits, OHG, Valtek, Delta, Livelle en Coedeux. is gestoken bij een erkende lpg instalateur, de motor heeft 70000 op de teller.
Kunnen er nu al eventuele problemen zijn met kleppen? De eigenaar heeft wel net een alu 52mm klep eropgezet omdat de plastiek kapot was, nu heb ik al gehoord dat die plastiek klep een probleem was, maar kan dit ook tengevolge van backfires?
Is het een probleem om na de aankoop van de wagen gewoon de lpg eruit te pleuren en op benzine verder te gaan?
greetz
vvc op lpg
vvc op lpg
MG ZR S1800
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
je kan hem in iedergeval prima op benzine rijden, echter als je ook voor benzine wegenbelasting wil betalen moet je hem opnieuw laten keuren.
VVC zou op zich wel op gas moeten kunnen lopen, maar het "hoort" natuurlijk niet.
Met LPG kan de boel nog wel eens goed heet worden, check idd de compressie(als check op verbrande kleppen)
VVC zou op zich wel op gas moeten kunnen lopen, maar het "hoort" natuurlijk niet.
Met LPG kan de boel nog wel eens goed heet worden, check idd de compressie(als check op verbrande kleppen)
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!