Middenarmsteun
Middenarmsteun
Via Feddesman ben ik aan een middenarmsteun gekomen. Hij was van stof, maar de plaatselijk stoffeerderij doet voor een paar centen wonderen:

- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer:
vast wel.Alleen niet in leer alleen in stof ,Mischien wil jan hem wel voor je bekleden.R220 schreef:das een member van het forum
hey fedde hebbie der ook niet een voor moi?
cool hoor! zeker dat blauw gestikte randje (ofzo)
Als je hem serieus wil moet je me maar ff toevoegen aan msn.
Qua kosten bekleding
25 euro dacht ik, toch jan.
Laatst gewijzigd door feddesman op di jan 25, 2005 5:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
heh
Oeps, een member dus, niet een winkel. Iemand enig idee hoe dan aan zo'n middenarmsteun te komen? En wat ie kost?
Mijn interieur is zwart, van dat echt antieke mega zwart. Geen idee of daar uberhaubt een steun voor te krijgen is? Stoffen bovenkant is overigens geen probleem, aangezien bekleding ook stof is
Mijn interieur is zwart, van dat echt antieke mega zwart. Geen idee of daar uberhaubt een steun voor te krijgen is? Stoffen bovenkant is overigens geen probleem, aangezien bekleding ook stof is

Re: heh
Ja een member dat ben ik dus.Kan kijken wat ik voor je kan doen.Als we met ze allen tegelijk bestellen is het goedkoper ivm met verzenden.Maar dacht tummeke ook al zoiets voorstelde.Ramses schreef:Oeps, een member dus, niet een winkel. Iemand enig idee hoe dan aan zo'n middenarmsteun te komen? En wat ie kost?