duur
-
- The Big Boss
- Berichten: 8441
- Lid geworden op: do mei 06, 2004 1:16 pm
- Woonplaats: Steenbergen NB
Komt doordat ie moeilijk in de achteruitversnelling schiet, gewoon ff de pook vasthouden bij het laten opkomen van de koppeling en je voelt hem erin vallen. Heb je nooit meer last van ´tandenpoetsen´!
'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland

'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
Precies, dat doe ik ook.. Dan schiet ie er ineens in als je er gewoon druk op houdt en rustig je koppeling laat komen..Bart220 schreef:Komt doordat ie moeilijk in de achteruitversnelling schiet, gewoon ff de pook vasthouden bij het laten opkomen van de koppeling en je voelt hem erin vallen. Heb je nooit meer last van ´tandenpoetsen´!
Vind t trouwens wel een beetje storend.. Maarja, de achteruit is bij iedere auto niet echt een pretje :P
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
ik heb er 1tje liggen die past, wel ff kijken of je een kabelbediening hebt voor de koppeling.(of hydraulische-bediening)
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!