Nieuw Gasklephuis (Update, FOOTOOOO! p1)
Als ik t gas los laat als ik bv 80 rij dan blijft ie eerst bv 5 seconden op zn toeren, en daarna zakt ie pas terug.. Of hij zakt gewoon echt heel langzaam terug sowieso al.. Het lijkt dus alsof mn gaskabel niet soepel genoeg door de huls gan glijden zeg maar..
Het lijkt er trouwens op dat het in de hogere versnellingen sneller gebeurt dan in de lagere..
Het lijkt er trouwens op dat het in de hogere versnellingen sneller gebeurt dan in de lagere..
ik heb die allu gasklep gekocht van jouke en ik ben er content van het enige wat ik wel al gemerkt heb is dat in file toch nog soms blijft hangen... maar als ik dan met m'n voet ff het gaspedaal wat omhoog trek zakt het dan terug naar m'n rollantie. ik hoop dat het zo blijft en dat het zeker niet verergert naarmate het buiten warmer wordt...
(natuurlijk heb ik daar voor de moment ook niet echt veel last van aangezien de wagen nog geplooit is voor de moment)
(natuurlijk heb ik daar voor de moment ook niet echt veel last van aangezien de wagen nog geplooit is voor de moment)
heb ik al eens voorgesteld aan m'n mecanicien en die zei me dat het daar niet aan lag... zal er misschien zelf eens een draai of twee aangeven en zien of het scheelt. ik zal toch nog ff moeten wachten want ik werd dit het beste gewaar in de zomer ... in de winter had ik er bijna nooit last van tenzij ik in de file stond