Velgen voor 416 Si (sept 95)
-
Rob 416 Si
Velgen voor 416 Si (sept 95)
Ok, wie kan mij een stukje op weg helpen.
Ik ben van plan om voor dat de echte winter begint een setje nieuwe banden onder mijn auto te leggen. En wat een mooie kans is dit om er ook velgen onder te leggen. (Ja ik heb nog standaard wieldopjes) Het mooiste zou ik het vinden om er velgen met een rover logo op te leggen maar als dit ontzettend duur is dan doe hoeft het niet.
Kan iemand misschien vertellen waar ik op moet letten want ik snap echt niets van die maten en afmetingen en max. minimums waar ik op moet letten.
Voorbeelden en/of suggesties zijn ook zeeeeer welkom!
Ik ben van plan om voor dat de echte winter begint een setje nieuwe banden onder mijn auto te leggen. En wat een mooie kans is dit om er ook velgen onder te leggen. (Ja ik heb nog standaard wieldopjes) Het mooiste zou ik het vinden om er velgen met een rover logo op te leggen maar als dit ontzettend duur is dan doe hoeft het niet.
Kan iemand misschien vertellen waar ik op moet letten want ik snap echt niets van die maten en afmetingen en max. minimums waar ik op moet letten.
Voorbeelden en/of suggesties zijn ook zeeeeer welkom!
-
416sí señor
Heb geen info voor je aan wat voor maten je moet houden, heb wel een suggestie, vraag ff aan Van Noort hoe die velgenboer heet in Hilvarenbeek waar hij korting krijgt, die levert normaal niet aan particulieren maar via Van Noort wel. Daar kun je dan gewoon binnenlopen en als je die soort velg doorgeeft aan Van Noort besteld hij ze voor je(gratis).
Die tent is niet Spruyt motorsport(ook in Beek), die is voor golfjes/ascona's en ander kansloos spul.
Gr. Tomas
BTW, bij veel velgen staat het merk v/d velg op een los dopje, die kun je dan verwisselen voor een dop met het Roverlogo.
Die tent is niet Spruyt motorsport(ook in Beek), die is voor golfjes/ascona's en ander kansloos spul.
Gr. Tomas
BTW, bij veel velgen staat het merk v/d velg op een los dopje, die kun je dan verwisselen voor een dop met het Roverlogo.
-
Rob 416 Si
- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer:
Hya
Je kan ook ff
www.budget-tyres.nl
en/of
www.reedijkbanden.nl
proberen
heb je een setje in cl banden rond de 1100 eurie
Steek van de 400 is 4 x 100\
et d8 ik 35 (ff aan striker vragen)
Je kan ook ff
www.budget-tyres.nl
en/of
www.reedijkbanden.nl
proberen
- artemis
- MG-R Freak
- Contacteer:
Ik zou hier maar eens kijken, is vaak de goedkoopste van NederlandRobert-220TC schreef:Hya
Je kan ook ff
www.budget-tyres.nl
en/of
www.reedijkbanden.nl
proberen
Menno heeft daar ook zijn banden vandaan en hij heeft ook overal lopen zoeken, maar dit bleek de goedkoopste.
www.autobandenmarkt.nl
- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer:
-
Ewout
Nah, dat verhaal is makkelijker gezegt dan gedaan.416sí señor schreef:BTW, bij veel velgen staat het merk v/d velg op een los dopje, die kun je dan verwisselen voor een dop met het Roverlogo.
Want ff 1,2,3 die naafdoppen regelen gaat niet zo makkelijk. Ik heb het zelf gehad en die naafdoppen zijn nagenoeg niet te bestellen, behalve dan voor originele rover velgen.
mzzls
-
Ewout
-
markjan witte
- Roverforever
- MG-R Freak
Een zekere Mr Saive van de BelgianRoverClub verkoopt licht metalen Rover velgen die op een 400 passen heb ik via via vernomen.
Ik ken de man niet echt maar ik weet dat ie in Bonheiden bij Mechelen woont. Misschien eens opzoeken?
Ik ken de man niet echt maar ik weet dat ie in Bonheiden bij Mechelen woont. Misschien eens opzoeken?
1988 Rover Vitesse & 1994 Rover 620i & 1994 Rover 827Si Coupé & 1995 Rover 827Si Saloon & 1998 Rover 620Si & 2003 Rover 45 1.8 & 2005 MG ZT CDTi+ & 2003 Rover 75 CDTi Tourer & 2004 Rover 75 4.6 V8 RHD & 2015 Volvo V70 T4 Nordic full option
-
DJ
-
h.kuik
je kan ook eens bij de dealer kijken of ze niet een occasion setje hebben voor je.
weten ook de maten die je moet hebben voor je auto.
succes met zoeken.
--------------------------------------------------------------------------------------
http://sp4.fotologs.net/?u=hlk&i=2004/0 ... 46.jpg&c=f[/img]