Beste rover liefhebbers,
Een klein vraagje. Mijn rovertje 214si 1999 (g3) moet in januari weer een apk krijgen. Ik ben van plan dit icm te doen met een onderhoudsbeurt. Weet iemand nog een goede en vooral betrouwbare garage in Gelderland (liefst omgeving Arnhem) die dit kan verzorgen?
Mvg, Robby
goeie betrouwbare garage gezocht
- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer:
Garage Vanoort schijnt wel iets te zijn als ik af gaat op wat er voor positiefs hier zo wordt vermeld

Ambrosiusweg 13a
5081 NV Hilvarenbeek
Tel. 013 5811007
www.autobedrijfvanoort.nl

Ambrosiusweg 13a
5081 NV Hilvarenbeek
Tel. 013 5811007
www.autobedrijfvanoort.nl
- RoverSterling
- MG-R Addict
Fikse idd wel goede ervaringen mee, maar niet qua onderhoud oid..
Kreeg mn lakstiftje daar wel voor de helf van t geld mee omdat er een deukje in zat
Heel netjes
Plus als ik ze opbel voor wat informatie over een bepaald onderdeel van de rover als ik zelf aan t kloten bel, helpen ze je gewoon even aan de telefoon.. (Dat je ruitenwisser relais bv tegenwoordig in t schakelblok gebakken blijkt te zitten :P)
Kreeg mn lakstiftje daar wel voor de helf van t geld mee omdat er een deukje in zat

Heel netjes

Plus als ik ze opbel voor wat informatie over een bepaald onderdeel van de rover als ik zelf aan t kloten bel, helpen ze je gewoon even aan de telefoon.. (Dat je ruitenwisser relais bv tegenwoordig in t schakelblok gebakken blijkt te zitten :P)
ik denk dat ik het volgende week ga proberen bij de Fikse garage in Westervoort. Een goeie betrouwbare garage is nou eenmaal moeilijk te vinden. In de meeste gevallen zijn de eigenaren een leek op auto gebied en zul je het maar moeten treffen met een goede garage. Jammer dat het zo gesteld is met de kwaliteit van de garages in Nederland. onlangs is er nog een onderzoek/steek proef door de ANWB gedaan. Resultaat was bedroevend.