op zoek naar stukken voor 200 si

214 216 218 220 25
Plaats reactie
djhavac

op zoek naar stukken voor 200 si

Bericht door djhavac »

Hey guys,
ik rijd nu een jaartje met mijn 200 si, en heb buiten geblindeerde raampjes, een sportkelk en een skytune uitlaat nog niet veel kunnen veranderen door financiele tekorten. maar ik werk nu een paar maand vast en mijn spaarrekening begint er leuk uit te zien. dus nu ben ik op zoek naar wat leuke stukken om mijn auto er wa beter uit te laten zien. Heb al paar ideetjes, maar de vraag is, hoe en waar haal ik die stukken.
Kzou graag een zr achterspoiler voor boven de ruit willen, een zr antenne en zr zijpinkertjes. das nu geen probleem die bestel ik waarschijnlijk gewoon best bij de dealer, niet? maar dan begint het.
velgen staan eerst op het lijstje en das ook geen probleem, zal waarschijnlijk een 16" cup worden, vind ik wel netjes.
vooraan wil ik graag koplamp spoilers en een andere grill. maar ja, waar haal ik die hier in belgië? en een spoilertje voor onderaan zou ook wel leuk zijn. sideskirts wil ik ook nog, en voor achteraan wil ik echt lexus lichtjes:) kan niet mooier vind ik, en een spoilertje voor onderaan.
dan nog een vraagje, als ik dat allemaal heb zou ik hem in 1 stuk laten herspuiten. iemand enig idee hoeveel dit zou kosten voor al die stukken, of voor eventueel helemaal?
alvast bedankt voor jullie hopelijk vele tips:)
greets
djhavac :twisted:
joost

Bericht door joost »

roverdude

Bericht door roverdude »

aha, weer een Belg bij! Sebiet wordt het forum hier nog overgenomen :mrgreen: .

Veel succes met de 200 en misschien tot op de eerst volgende M & G ;)

Greetz roverdude
djhavac

Bericht door djhavac »

thx roverdude. by the way, da filmke van die sprint van u met u digicam in u pollen. das toch aan den achterkant van het industrieterrein in eeklo é? of ben ik verkeerd? kzen zelf van zelzate dus echt ver ist nie:) khoop dak rap de juiste bankrekeningstand heb om er ook eindelijk aan te beginnen:) denk da eerste toch velgjes zullen worden. verandert veel é.
greetz
roverdude

Bericht door roverdude »

das idd daar, ik woon daar 5 min vandaan, elke keer dat ik aan mijn moteurke gewerkt heb, ga ik daar efkes een testritje maken ;) .

Velgen zijn idd een goede eerste stap. Een getunde wagen op std wielen met eventueel chromé wieldeksels is geen zicht é.
djhavac

Bericht door djhavac »

roverdude schreef:das idd daar, ik woon daar 5 min vandaan, elke keer dat ik aan mijn moteurke gewerkt heb, ga ik daar efkes een testritje maken ;) .

Velgen zijn idd een goede eerste stap. Een getunde wagen op std wielen met eventueel chromé wieldeksels is geen zicht é.

zo erg ist nu ook nie ze:d kheb nog standaard velgskes van rover die eigenlijk nie zo super lelijk zijn, en in de winter leg ik er dan die terug op. ben nu aant zien voor een verlaging en voor 16 incherkes, liefst cup. ben aant denken voor eventueel tweedehands. gij geen goe adreske? en kzou echt lexuslichtjes moeten hebben vo de mijnen é, gij geen idee waar ik daar voor kan gaan zien?
greetz
roverdude

Bericht door roverdude »

da van die chromé deksels was maar een lolleke é ;) . Voor velgen kan ik enkel Stevens in Ingelmunster aanprijzen. Heeft veel tweedehands voor zeer mooi prijzen, zeer vlotte en vriendelijke bediening. Je moet alleen een genoeg tijd vrijmaken als je er gaat. Hij heeft het geweldig druk.
Voor die lexusen moete toch bij SC-tuning terecht kunnen denk ik. Da ligt waarschijnlijk bijna in uwen achtertuin, dus eens gaan luisteren kan geen kwaad. Andere methode is het forum en/of e-bay eens afschuimen op zoek naar een tweedehands set lichten.

Greetz roverdude
djhavac

Bericht door djhavac »

thx dude, sctuning is idd mijn achtertuin ja. ik stap buiten mijn deur, draai den hoek om en ik ben er:d merci voor de tip van stevens. heb toch nog verlof dus zal misschien deze week nog es gaan zien. maar sc is nogal duur, dermee dak ff wou rondhoren of niemand anders iets wist voor stukken:) maja toch bedankt, ik kan al voort,
greetz :twisted:
Plaats reactie