ik rijd nu een jaartje met mijn 200 si, en heb buiten geblindeerde raampjes, een sportkelk en een skytune uitlaat nog niet veel kunnen veranderen door financiele tekorten. maar ik werk nu een paar maand vast en mijn spaarrekening begint er leuk uit te zien. dus nu ben ik op zoek naar wat leuke stukken om mijn auto er wa beter uit te laten zien. Heb al paar ideetjes, maar de vraag is, hoe en waar haal ik die stukken.
Kzou graag een zr achterspoiler voor boven de ruit willen, een zr antenne en zr zijpinkertjes. das nu geen probleem die bestel ik waarschijnlijk gewoon best bij de dealer, niet? maar dan begint het.
velgen staan eerst op het lijstje en das ook geen probleem, zal waarschijnlijk een 16" cup worden, vind ik wel netjes.
vooraan wil ik graag koplamp spoilers en een andere grill. maar ja, waar haal ik die hier in belgië? en een spoilertje voor onderaan zou ook wel leuk zijn. sideskirts wil ik ook nog, en voor achteraan wil ik echt lexus lichtjes:) kan niet mooier vind ik, en een spoilertje voor onderaan.
dan nog een vraagje, als ik dat allemaal heb zou ik hem in 1 stuk laten herspuiten. iemand enig idee hoeveel dit zou kosten voor al die stukken, of voor eventueel helemaal?
alvast bedankt voor jullie hopelijk vele tips:)
greets
djhavac