weer jullie hulp nodig....
weer jullie hulp nodig....
nu was mijn radio een poos geleden zomaar onder het rijden uitgevallen en daarmee tegelijkertijd ook de achterruitverwarming, want deze zitten op een zekering. Heb deze gevonden en vervangen,dezelfde 10A voor een nieuw 10A. Nu was het een tijdje goed gegaan maar van t weekend gebeurde hetzelfde. Dus ik weer helemaal pissed, en denk weer gewoon ff de zekering te vervangen. Ja hij deed het weer.......voor een half uur. En het hielp ook niet met een 15A. Maar nu, elke keer als ik een nieuwe zekering erin doe maakt ie kortsluiting of zo want dan draai ik de sleutel om en is de zekering weer doorgebrand. Heb snel hulp nodig want achterruitverwarming is nogal nodig met dit weer, en zonder radio is heel saai.
Wel handig om te weten welke van de 2 de kortsluiting veroorzaakt.
Dus of een tijdje de radio uitlaten of de achterruitverwarming.
(of om de beurt in en uitschakelen en dan kijken bij welk apparaat de zekering het begeeft)
Vervolgens moet je de bijbehorende bedrading goed nakijken.
Het kan zijn dat je tijdens het erin en eruit halen van de radio de kabels hebt beschadigd tegen bijvoorbeeld het inbouwframe en dat er dus wat kabels 'bloot' liggen.
Succes met de zoektocht.
(of om de beurt in en uitschakelen en dan kijken bij welk apparaat de zekering het begeeft)
Het kan zijn dat je tijdens het erin en eruit halen van de radio de kabels hebt beschadigd tegen bijvoorbeeld het inbouwframe en dat er dus wat kabels 'bloot' liggen.
Succes met de zoektocht.
hm zal morgen ff kijken daarna ja. En de radio en verwarming willen nu helemaal niet meer aan hoor dus het ligt niet aan een van de twee maar aan iets anders.Edgecrusher schreef:Wel handig om te weten welke van de 2 de kortsluiting veroorzaakt.
Succes met de zoektocht.