motorruimte BRM
motorruimte BRM
kan iemand aub een foto van zijn motorruimte van brm of eventueel vi posten?
ben vandaag naar éne gaan kijken, en vroeg me af als dat allemaal wel klopte wat daar inzat. rare kabelboom achter de batterij en een metalen box tussen batterij en luchtfilter. wat is het nut daarvan? of wat zit daar.
tevens me ook opgevallen dat ie rond de koppaping wat zweette, voorspeld dat een grote kost in de toekomst? of doen ze dat wel allemaal?
greetz
ben vandaag naar éne gaan kijken, en vroeg me af als dat allemaal wel klopte wat daar inzat. rare kabelboom achter de batterij en een metalen box tussen batterij en luchtfilter. wat is het nut daarvan? of wat zit daar.
tevens me ook opgevallen dat ie rond de koppaping wat zweette, voorspeld dat een grote kost in de toekomst? of doen ze dat wel allemaal?
greetz
MG ZR S1800
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Re: motorruimte BRM
ik zie niets zitten tussen de accu en de airbox, als je het blikkleurige doosje daar rechts van(op de foto) bedoelt, dat is de ECU het meest belangrijke ding in je auto.Frekkel schreef:kan iemand aub een foto van zijn motorruimte van brm of eventueel vi posten?
greetz
maak eens een foto van je "zwetende" koppaking, want ik heb nog nooit olielekkage bij de koppakking zien of gehoord. Wel bij de kleppendeksel, en daar is het totaal on gevaarlijk, maar mooi is anders. Als het zweten daar behoorlijk is, dan stroom te olie natuurlijk ook naar beneden, naar de koppakking. En dan ziet het er opeens eng uit, maar ook dan is er niets aan de hand.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- Striker
- MG-R Freak
Welke blikken doos bedoel je precies? Rechts van de accu is idd de ECU, maar ik neem aan dat je die niet bedoelt, die zit nl. in jou auto op dezelfde plek.Frekkel schreef:die blikken doos zit dus ook in de vi, wat is het nut daarvan?
Bedoel je het metalen blok boven de accu, met de metalen beugeltjes erop? Dat is de ABS.
- RoverSterling
- MG-R Addict