Als je goedkoop een blauw tintje in je lichten wil hebben kan je altijd nog een setje blauwe twin-leds aanschaffen en en dan de led aanzetten met je normale licht, heb je een kleine blauwe vlek erin
Heb het de laatste tijd best vaak dat dat vanzelf aangaat, dus zodra ik m'n lichten aanzet gaat de blauwe led in werking, beetje vreemd maar geen gezeiks me de politie gehad dus laat ik het maar...
MG Pete heeft ook idd blauwe ledjes, en ik moet zeggen, ze zien er erg netjes uit.
Helaas vertelde hij ook dat hij ookal een keer was staande gehouden....
Ik snap niet hoe het verbieden van deze ledjes verkeersveiligheid moet laten toenemen....
Maarja, iemand anders nog ervaringen met dat soort ledjes?
Normale stand is wit, andere stand is rood.
Nu is het zo dat de 'witte' stand ook al zo goed als blauw is, maar er toch wel goed uitziet. Probleem bij de MG ZS (van Pete) is, dat je stadslichten in een andere unit zit dan je dimlicht, dus zie je de verschillende lichtkleuren duidelijk naast elkaar. Dat valt dus meer op dan als ze in dezelfde unit zouden zijn (wat bij mij het geval is).
idd ik heb die philips dingen ook, bij eg dichtbij is er een gloedje groen/geel/blauwe mix te vinden maar meer +/- 30% licht zeiden ze dat ze moeten geven en da kan wel zo'n beetje denk ik..
en met twin-led's ach wel leuk..