Ben je nou galant of niet

Op zich wil ik je best proberen te helpen... Alleen heb geen tijd en de brug staat nog wel een paar weken/maanden vol....Mini me schreef:Misschien wil erwin (mijn broertje) die schijfjes wel voor je monteren...
Ik heb zelf Black Diamond en ben daar wel tevreden mee. Maar Ferodo en AP schijnen ook goed te zijn (het is al snel een verbetering tov de originele schijven/blokken :P ). Ik gebruik gewoon de originele klauwen (jij hebt ook geventileerde schijven toch? ).Frekkel schreef:striker, weet jij wat een goede upgrade zou zijn? black diamond schijven, of ferodo, ap... en welke klauwen gebruik je dan?
achteraan gewoon trommels houden, of kost het niet veel om over te schakelen op schijven?
Ja doei, Ik kan mij niet voorstellen dat mg/rover een lagere kwaliteit heeft dan de imitatiehandel alleen al de blokken zien er beter uit en komen kompleet met boutjes voor de remklauw en zijn speciaal gecoat i.v.m. trillen.Robert-220TC schreef:
aleen een feit dat de immitatieschijven niet krom trekken en beter remmen dan de orginele schijven
Nah betaal jij toch gewoon ff dubbelJa doei, Ik kan mij niet voorstellen dat mg/rover een lagere kwaliteit heeft dan de imitatiehandel alleen al de blokken zien er beter uit en komen kompleet met boutjes voor de remklauw en zijn speciaal gecoat i.v.m. trillen.