accu in de kofferbak zetten.
accu in de kofferbak zetten.
Ik wil mijn accu naar mijn kofferbak verplaatsen i.v.m. meer ruimte voor het luchtfilter.
Wat heb ik allemaal nodig en hoe zou dat in zijn werk gaan??
Heb al een dikke massa kabel voor de audio naar achteren kan ik de plus draden van voor daaraanvast maken? en dat als plus gebruiken?
Kan ik dan ook achterin de accu aarden op de koets b.v. aan de achterbank?
Ik kan een bevestigingsbak op mijn boden vastzetten zodat de accu i.i.g. vast zit dus dat wordt het probleem niet.
alvast bedankt.
Wat heb ik allemaal nodig en hoe zou dat in zijn werk gaan??
Heb al een dikke massa kabel voor de audio naar achteren kan ik de plus draden van voor daaraanvast maken? en dat als plus gebruiken?
Kan ik dan ook achterin de accu aarden op de koets b.v. aan de achterbank?
Ik kan een bevestigingsbak op mijn boden vastzetten zodat de accu i.i.g. vast zit dus dat wordt het probleem niet.
alvast bedankt.
-
- Moderator
- Contacteer:
Als je ooit een buiszekering heb zien oplichten bij volle sluiting weet je precies wat Pagan bedoeldDutch Vitesse schreef:

Niet dat het zo gevaarlijk is om zo een ding in je koffer te zetten .... maar ook ik zal geen raad geven ....
... kan je ons ook nooit de schuld geven als het fout gaat

maar als je http://www.220gti.co.nz/boot%20mounted%20battery.htm goed opvolgd zal het wel goed gaan hoor

You can go fast ... but I can go anywhere.
- pagan
- MG-R Freak
Dat bedoelde ik dus.Rover schreef: Als je ooit een buiszekering heb zien oplichten bij volle sluiting weet je precies wat Pagan bedoeld
Niet dat het zo gevaarlijk is om zo een ding in je koffer te zetten .... maar ook ik zal geen raad geven ....
... kan je ons ook nooit de schuld geven als het fout gaat
maar als je http://www.220gti.co.nz/boot%20mounted%20battery.htm goed opvolgd zal het wel goed gaan hoor
Pagan