Nieuwe uitlaat voor m'n 25

214 216 218 220 25
Arnie

Nieuwe uitlaat voor m'n 25

Bericht door Arnie »

Ik sta een beetje in dubio.... de einddemper (en de aanhechting) van mijn uitlaat heeft inmiddels z'n beste tijd gehad en is binnenkort aan vervanging toe.

Nu twijfel ik tussen twee optie's

optie 1: gewoon weer een nieuwe originele demper eraan. (met een sierstuk)

optie 2: een beschaafde sportuitlaat (alleen de einddemper dus) eronder.

Hebben jullie nog advies wat betrefd optie 2? als ik voor een sportpijp kies wil ik geen constant gebrom om m'n hoofd, en echt een extreem gebrul al helemaal niet. Ik zoek dus gewoon een tikkeltje sportiever, en dan het liefst alleen met optrekken e.d.
Owja ik wil er eigenlijk niet veel aan uitgeven, dan dat ik voor een originele doen moet..

Supersprint hoor ik hier regelmatig positief uit de verf komen..... :?:
Dutch
MG-R Core

Bericht door Dutch »

ik denk dat je voor een sportuitlaat niet veel duurder uitbent dan met een standaard einddemper de rover prijzen kennende
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Afbeelding
Arnie

Bericht door Arnie »

Als iemand misschien nog uitlaten weet die ik absoluut niet hebben moet, dan hoor ik dat natuurlijk ook graag..
Als een uitlaat binnen de korste keren lelijk en/of verroest is wordt je natuurlijk ook niet vrolijk...
Frekkel
MG-R Freak

Bericht door Frekkel »

skytune, raceland, troep van remco... daar blijf je beter van. ;)
voor kwaliteit check janspeed, piper, milltek...
supersprint is niet slecht schijnt, maar enkele jaren geleden was het maar troep heb ik gehoord.
MG ZR S1800
Steven

Bericht door Steven »

Koop ne skytune einddemper is gewoon goed nog nooit geen klachte van hoort zie tuned belguim :lol: :lol:
pagan
MG-R Freak

Bericht door pagan »

Skytune brult alleen maar wat en daar ben je niet naar op zoek zeker. Alhoewel op mijn diesel hoor j t nauwelijks.

Sebring, Supersprint, Remus eventueel. Britse merken zijn goed, maar prijzig. Maar dat zal je standaard demper vermoedelijk ook zijn.

Pagan
Afbeelding
Steven

Bericht door Steven »

pagan schreef:Skytune brult alleen maar wat en daar ben je niet naar op zoek zeker. Alhoewel op mijn diesel hoor j t nauwelijks.

Sebring, Supersprint, Remus eventueel. Britse merken zijn goed, maar prijzig. Maar dat zal je standaard demper vermoedelijk ook zijn.

Pagan
7
Remus is ook brol ze da roest :? :? sebring en supersprint ga nog
pagan
MG-R Freak

Bericht door pagan »

Tja tis geen inox natuurlijk.

Devil proberen? Of Scorpion?

Pagan
Afbeelding
jan_dakpan

Bericht door jan_dakpan »

Frekkel schreef:skytune, raceland, troep van remco... daar blijf je beter van. ;)
oh...ik vind skytune anders om niet van af te blijven. Tenzij de uitlaat heet is natuurlijk :mrgreen:
Steven

Bericht door Steven »

jan_dakpan schreef: oh...ik vind skytune anders om niet van af te blijven. Tenzij de uitlaat heet is natuurlijk :mrgreen:
ja hehe eerst ffkens wachte tot hij warmlope is ton :lol: :lol:
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Mijn demper komt ook van Skytune (enkel de pot, buizen zijn op maat gemaakt), maar ik vind het geluid echt perfect: mooi diep, maar echt niet overdreven hard. Mij hoor je dus echt niet klagen over Skytune.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Arnie

Bericht door Arnie »

Pagan
Remus is ook brol ze da roest
Huh??? :shock: brol ze da roest??? :shock: sorry maar ik snap er helemaal niks van!

Supersprint's zijn toch van RVS??

Remus heeft trouwens geen uitlaat voor een 25 1.6 alleen voor de 200's Sebring hetzelfde verhaal..
Steven

Bericht door Steven »

Arnie schreef: Huh??? :shock: brol ze da roest??? :shock: sorry maar ik snap er helemaal niks van!

Supersprint's zijn toch van RVS??

Remus heeft trouwens geen uitlaat voor een 25 1.6 alleen voor de 200's Sebring hetzelfde verhaal..
ja heb al hoort da na te tijd roest ne remus en da toch nie de van het is ze :? :? voor al da geld
Frekkel
MG-R Freak

Bericht door Frekkel »

vantzelfde laken een broek met die inox uitlaten van skytune. roest ook na een tijd.
allemaal te zien welke legering dat is. 304 was goed dacht ek.
MG ZR S1800
roverdude

Bericht door roverdude »

vanaf inox .316 kan je er op rekenen dat hij niet roest. ik had op mijn civic coupe een stalen pot van skytune en was op 1 jaar doorgeroest :( . Het lag wel een groot deel aan de las werkzaamheden. Diene kerel in maldegem is geen vree snuggere :| .
joost

Bericht door joost »

Steven schreef: ja heb al hoort da na te tijd roest ne remus en da toch nie de van het is ze :? :? voor al da geld
Ik heb Remus en niks van roest.
Van wie heb je dat "horen zeggen"? :?
Persoonlijk ken ik niemand die klaagt over Remus maja...

Nadelen:
- duur (+/- 300€)

Voordelen:
- geen hels lawaai
- Tüf keuringsbewijs
- EEG keuringsbewijs
- past perfect
- gebruikt men ook in auto/motosport
- geen problemen op keuring (zie hieronder)

"Toegelaten verbouwingen mits te voldoen aan de Europese verordening 1400/2002

alle wijzigingen en verbouwingen die het plaatsen inhouden van “reserveonderdelen van gelijke kwaliteit”, o.a. vervangen van remschijven door geventileerde; uitlaten (eindstuk), zetels, enz... (mits attest)"

Bron: GOCA
Plaats reactie