Hoi,
Ik ben nieuw op de site, heb al verschillende rovers versleten.
Nu heb ik een 216 coupe gekocht waarvan de vorige eigenaar
niet al te veel respect had voor de carrosrie. Graag zou ik die
laten herspuiten. Iemand die weet hoeveel da moet kosten?
Thanks
Herspuiten
-
- Moderator
- Contacteer:
Dat ligt eraan wat je wil David.
Dump je 'm bij de spuiter en zegt .. ga je gang, ik kom 'm wel ophalen als ie klaar is.
dan kost het je +/- tussen de 2500,- en 4000,- eurie.
als je 'm zelf demonteerd, schuurt en afplakt dan kan het bij de spaansepolderturk al voor 700,- zonder bon.
cheers,
Dennis
(ps: voor de niet-zuidhollanders .. spaansepolder is een industriegebied in Rotterdam)
Dump je 'm bij de spuiter en zegt .. ga je gang, ik kom 'm wel ophalen als ie klaar is.
als je 'm zelf demonteerd, schuurt en afplakt dan kan het bij de spaansepolderturk al voor 700,- zonder bon.
cheers,
Dennis

(ps: voor de niet-zuidhollanders .. spaansepolder is een industriegebied in Rotterdam)
You can go fast ... but I can go anywhere.
Uhh ook dit wist ik wel hoor...Rover schreef:Dat ligt eraan wat je wil David.
cheers,
Dennis
Ik ben toch zeker niet gek...
Zit daar een BP en een infopunt daaro op het begin.
Maatje van me heeft daar ergens een bakkie gekocht, jaja geen koffie maar een otooke...
-
- Moderator
- Contacteer:
Nee ... jij koopt je stofzuigers bij de mediamarkt héSkytiger schreef:Uhh ook dit wist ik wel hoor...
Ik ben toch zeker niet gek......

't ging er om dat niet iedereen de spaansepolder kent en dat opmerkingen daarover van mensen die die toko wel kennen volkomen onrelevant zijn in dit topic (stille hint)

cheers,
Dennis

You can go fast ... but I can go anywhere.