Na het topic over het raar tikkend geluid uit mijn motor, weet ik dus dat het dus de distributieriem (snaar) is die te strak is afgesteld.
Nu moet die dus losser worden afgesteld. Ben bij de dealer geweest en ben bang dat dit me bij hun aardig wat geld gaat kosten.
Nu is mijn vraag is dit eigenlijk makkelijk. Niet dat ik zelf wil doen, maar misschien verstandig om bij een andere (geen dealer) garage te doen?
Is denk ik zeker goedkoper. Of is dit iets wat je beter toch wel door de dealer kunt laten uitvoeren?
Gr Tom
distributieriem losser afstellen!
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
volgens mij heb jij al een automatische spanner, zo'n ding kan eigenlijk alleen maar goed staan.
Heb je toevallig nog een oude dan is het zeer gemakkelijk, dan moet je gewoon een boutje losdraaien, een rol een beetje draaien en de bout weer vast zetten.
Niet te los, dan gaat het je een heel hoop geld kosten.
Heb je toevallig nog een oude dan is het zeer gemakkelijk, dan moet je gewoon een boutje losdraaien, een rol een beetje draaien en de bout weer vast zetten.
Niet te los, dan gaat het je een heel hoop geld kosten.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
-
- MG-R Core
Je moet dan Autobedrijf van noort eens proberen.......
Daar zijn al meerdere mensen van de club geweest en nog steeds geen slechte berichten gehoord..
Daar zijn al meerdere mensen van de club geweest en nog steeds geen slechte berichten gehoord..
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi