Ben ook wel benieuwd wie er 25 rijdt

214 216 218 220 25
Plaats reactie
Dennis 25 Vi

Ben ook wel benieuwd wie er 25 rijdt

Bericht door Dennis 25 Vi »

In navolging van de andere topics: WIE RIJDT ER EEN ROVER 25?? En dan ook het liefst nog een Vi, ik heb er pas 1 in het wild gezien, en dat was een zilveren in Spijkenisse.
Steven

Bericht door Steven »

Ik rij mee ne blauwe 25 1800 naft stepspeed 120 pk kzin der tevreden van nu nog wa spare vo wa aan te verandere nu is nog nie superveel aan veranderd alleen lexus lichten en ne sony xplod mp3 radio den 8800 en de meeste onderdele in blauw gezet behalve de klinke en stootrande nog int blauw zette en 16 inch bbs velgen zitte ook al onder :) en nu nog een zr kit maar eerst nog wa spare e en mss kleine verlaging van 4 cm :)
Laatst gewijzigd door Steven op za okt 23, 2004 6:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
theedge

Bericht door theedge »

Ik rijdt een donkerblauwe rover 25 idt met een zr bodykit, 4cm verlaagd en met 17 inch lenso velgen.
Steven

Bericht door Steven »

theedge schreef:Ik rijdt een donkerblauwe rover 25 idt met een zr bodykit, 4cm verlaagd en met 17 inch lenso velgen.
Heb ge der een fotoke van ben benieuwd vo hem te zien kan mij wa voorstelle oe da mijn ga worde :lol: :evil:
theedge

Bericht door theedge »

Hier 2 foto's de rest is trouwens te vinden onder de link foto's en dan rover 25 idt

Afbeelding
Afbeelding
[/url]
HoRiZoN

Bericht door HoRiZoN »

Ik heb mijn rover 25 in juni nieuw gekocht, juist nog een van laaste modellen van oud model... maar kben er gewoon gek van ! echt!
het is een rover 25 1.4 SI 16v 103pk versie sterling.. dus, volledige luxe met leder tot parkeersensoren... het is een starlight silvere.
Ik heb er nu een sieruitlaatje onder hangen, in de week komt er een zr antenne op. ook wil ik ooit nog die lexuslampen. is mooi met die kleur.
Maar ik wil geen zr lookalike, dus al da chroom blijft, deze word gewoon goed heel goed verlaagd en brede velgjes eronder! Maar ik twijfel of ik ook een zr dakspoiler erop zou zetten of nie. wa zeggenjullie.

voor foto's zie www.freewebs.com/airhorizon dan bij MIJN TROTS
Steven

Bericht door Steven »

HoRiZoN schreef:Ik heb mijn rover 25 in juni nieuw gekocht, juist nog een van laaste modellen van oud model... maar kben er gewoon gek van ! echt!
het is een rover 25 1.4 SI 16v 103pk versie sterling.. dus, volledige luxe met leder tot parkeersensoren... het is een starlight silvere.
Ik heb er nu een sieruitlaatje onder hangen, in de week komt er een zr antenne op. ook wil ik ooit nog die lexuslampen. is mooi met die kleur.
Maar ik wil geen zr lookalike, dus al da chroom blijft, deze word gewoon goed heel goed verlaagd en brede velgjes eronder! Maar ik twijfel of ik ook een zr dakspoiler erop zou zetten of nie. wa zeggenjullie.

voor foto's zie www.freewebs.com/airhorizon dan bij MIJN TROTS
Ik zou spoiler der opzette en verlage en ga al chique zijn zu :lol: :lol:
Steven

Bericht door Steven »

een Vi wa houd da precies in ? want op de foto ziek da mijn just zelfde is dan die van dennis bekleding,velgen ook en al heb ik dan ook een VI ?
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

De Vi is de uitvoering met de 145pk 1.8 vvc motor. De uitvoering van jou auto is idd vrijwel hetzelfde als van de Vi, behalve dan de motor.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Arnie

Bericht door Arnie »

Ik heb er ook een.... linkie....!!! :lol: (ik keek even niet verder dan de lengte van.......... m'n neus :roll: )
Robert-220TC
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door Robert-220TC »

theedge schreef:
Ik rijdt een donkerblauwe rover 25 idt met een zr bodykit, 4cm verlaagd en met 17 inch lenso velgen.
Afbeelding

Volgend mij is het antherisite (weet niet of je het zo schrijft :lol: )
HoRiZoN

Bericht door HoRiZoN »

ff verandering van mijn site.. zie www.roverstyle.tk van mijn komend project
Ashoe

Bericht door Ashoe »

Robert-220TC schreef: http://members.chello.nl/~l.renkema/16.jpg

Volgend mij is het antherisite (weet niet of je het zo schrijft :lol: )
antraciet

[/ash-bijdrage]
Plaats reactie