Ben ook wel benieuwd wie er 25 rijdt
Ben ook wel benieuwd wie er 25 rijdt
In navolging van de andere topics: WIE RIJDT ER EEN ROVER 25?? En dan ook het liefst nog een Vi, ik heb er pas 1 in het wild gezien, en dat was een zilveren in Spijkenisse.
Ik rij mee ne blauwe 25 1800 naft stepspeed 120 pk kzin der tevreden van nu nog wa spare vo wa aan te verandere nu is nog nie superveel aan veranderd alleen lexus lichten en ne sony xplod mp3 radio den 8800 en de meeste onderdele in blauw gezet behalve de klinke en stootrande nog int blauw zette en 16 inch bbs velgen zitte ook al onder
en nu nog een zr kit maar eerst nog wa spare e en mss kleine verlaging van 4 cm 

Laatst gewijzigd door Steven op za okt 23, 2004 6:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb mijn rover 25 in juni nieuw gekocht, juist nog een van laaste modellen van oud model... maar kben er gewoon gek van ! echt!
het is een rover 25 1.4 SI 16v 103pk versie sterling.. dus, volledige luxe met leder tot parkeersensoren... het is een starlight silvere.
Ik heb er nu een sieruitlaatje onder hangen, in de week komt er een zr antenne op. ook wil ik ooit nog die lexuslampen. is mooi met die kleur.
Maar ik wil geen zr lookalike, dus al da chroom blijft, deze word gewoon goed heel goed verlaagd en brede velgjes eronder! Maar ik twijfel of ik ook een zr dakspoiler erop zou zetten of nie. wa zeggenjullie.
voor foto's zie www.freewebs.com/airhorizon dan bij MIJN TROTS
het is een rover 25 1.4 SI 16v 103pk versie sterling.. dus, volledige luxe met leder tot parkeersensoren... het is een starlight silvere.
Ik heb er nu een sieruitlaatje onder hangen, in de week komt er een zr antenne op. ook wil ik ooit nog die lexuslampen. is mooi met die kleur.
Maar ik wil geen zr lookalike, dus al da chroom blijft, deze word gewoon goed heel goed verlaagd en brede velgjes eronder! Maar ik twijfel of ik ook een zr dakspoiler erop zou zetten of nie. wa zeggenjullie.
Ik zou spoiler der opzette en verlage en ga al chique zijn zuHoRiZoN schreef:Ik heb mijn rover 25 in juni nieuw gekocht, juist nog een van laaste modellen van oud model... maar kben er gewoon gek van ! echt!

Ik heb er ook een.... linkie....!!!
(ik keek even niet verder dan de lengte van.......... m'n neus
)

- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer:
antracietRobert-220TC schreef: http://members.chello.nl/~l.renkema/16.jpg
Volgend mij is het antherisite (weet niet of je het zo schrijft)
[/ash-bijdrage]