Er zijn een maand of wat terug 4 nieuwe banden onder de Rover gezet. (model uit '96) Alles netjes gebalanceerd, maar het stuur trilde toch. Dus opnieuw laten uitbalanceren, maar het was nog niet helemaal weg.
Na een tijdje werd het getril steeds erger, het stuur trilt de motorkap trilt, eigenlijk trilt de hele wagen. Alle loodjes zitten er nog op en de velgen zijn niet krom o.i.d.
Ik denk dat opnieuw uitbalanceren niets zal verhelpen, aangezien dit al een paar maal is gedaan.
Wat zou er aan de hand kunnen zijn en wat zou er aan gedaan kunnen worden?
(de auto hangt erg laag, dus de veerbollen zullen 'gevuld' moeten worden, maar kan dit misschien het trillen veroorzaken?)
Alvast bedankt!
Trillende 114 GTa...
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
zoizo snel de bollen laten oppompen, de auto rijd echt een stuk beter als als netjes op druk is.
Denk echter niet dat het de oplossing is voor het trillen.
Misschien heb je een kromme remschijf, of een kromme aandrijfas.
Denk echter niet dat het de oplossing is voor het trillen.
Misschien heb je een kromme remschijf, of een kromme aandrijfas.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Ik een dergelijk probleem gehad met het veranderen van mijn banden van achter naar voren, maar ja die banden waren niet nieuw. Na het weer terugzetten van de banden en wielen op oorspronkelijk plaats was het trillen weg.
Zeker weten geen stoepjes geraakt met de nieuwe banden?
En was het direct na het vervangen van de oude banden?
Beetje gek dat hij eerst niet trilde en met nieuwe banden wel, meestal is het andersom.......
succes...
Zeker weten geen stoepjes geraakt met de nieuwe banden?
En was het direct na het vervangen van de oude banden?
Beetje gek dat hij eerst niet trilde en met nieuwe banden wel, meestal is het andersom.......
succes...