Stationair toerental niet een beetje onregelmatig.

618 620 623 820 825 827
Plaats reactie
Mikey

Stationair toerental niet een beetje onregelmatig.

Bericht door Mikey »

Ik heb een 620di, en als deze stationair draait dan loopt hij een heel klein beetje onregelmatig, ik weet niet of dit normaal is.
Hij loopt zo'n 700rpm en dan schiet hij om de seconde even naar ong 800rmp ongeveer. Dit is met koude motor en warme motor.

Iemand misschien een idee wat dit is? of iemand die het herkent.
pagan
MG-R Freak

Bericht door pagan »

Jep ikke. Sinds ik de riemen laten vervangen heb en de motor heb laten fijnregelen lijkt t in orde. Ik veronderstel dat vooral het fijnregelen t toerental terug io gekregen heeft. Kostelijke grap want er kruipen wel wat uren in.

Pagan
Afbeelding
Mikey

Bericht door Mikey »

Ik weet dat er een regelaar is die het toerental stabiel moet houden, omdat een diesel motor anders heel erg onstabiel loopt of afslaat (regulateur).
Misschien is dit wel normaal?
Vandaag had ik het ook even in de gaten gehouden, maar ik heb er geen last van gehad, maar af en toe bij het stoplicht wil hij het weleens doen.
Maarja, het zal geen kwaad kunnen denk ik, zolang de oorzaak niet ernstig is.
pagan
MG-R Freak

Bericht door pagan »

Ik vond t gewoon niet zo leuk om tijdens t rijden een schokkende motor te voelen.

Pagan
Afbeelding
Mikey

Bericht door Mikey »

Ik heb er geen last meer van, het was volgens mij roet in mijn kat, maar ik heb een reinigingsmiddeltje toegevoegd en even die diesel laten losbarsten
Plaats reactie