schokdempers

214 216 218 220 25
Plaats reactie
lex

schokdempers

Bericht door lex »

Heb ik weer !!!! dempers versleten heb ik nieuwe Eibachjes voor een betere wegliging rij ik van de week naar school via een parallelweg van de A13 trap hem flink in schakeldoor naar z'n 2 en een KLAP tering schrok me dood dacht dat m'n blok op straat lag.
Ik ff met een collega (is monteur geweest bij een rallyteam) stukje rijden misschien motorsteun/steekas homo-dinges kapot maar gelukkig niet, want die klap komt alleen op een slechtweg dek, Werd mij uitgelegd dat de veren sneller inveren dan uitveren dus de auto komt steeds lager te liggen, en dan blijkt volgens de beschadigingen de stabilisatiestang tegen de ophanging klapt dus andere DEMPERS!!!! Heeft iemand een idee KONI/BILSTEIN maar met korting graag!!!!!
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Als je nog tot eind van het jaar kan wachten, dan komt V-Maxx met een kit op de markt voor de mk3 200, bestaande uit verlagingsveren (die jij in dit geval niet nodig hebt) en sportdempers voor rond de 300 euro (MG-R is een korting beloofd, dus daar zal ik ze dan nog even aan herinneren :P ).

Koni kan je voordelig krijgen via Larkspeed, dit zijn dan ook veren + dempers.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Plaats reactie